Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

24 stycznia 2011

Mental cat.

Dziś koci post. Tak się złożyło, że zobaczywszy kiedyś w jakimś sklepie figurkę kota, zapragnęłam ją natychmiast zakupić. A uczyniwszy to, zapragnęłam zakupić jeszcze, więcej i więcej. I tak powstała moja kocia kolekcja. Są to głównie małe, drewniane figurki, najlepiej niebieskie (tak sobie wymyśliłam) – bo ładnie , niedrogo i nie zajmuje dużo miejsca. Niestety ostatnio kolekcja jakaś nierozwojowa się zrobiła, upchnięta jest byle jak, byle gdzie i czeka na lepsze czasy oraz większy lokal. Kto by pomyślał, że ciasnota dotyka nawet drewniane koty:)


A dziś taki weekendowy casual z nutką rockabilly i kotem oczywiście. A tak na marginesie – czy ktoś może mi przetłumaczyć napis pod kotem? Mam nadzieję, że to nic głupiego.


Dodatki:


Koszulka – Cache cache,
Spodnie – no name,
Pasek – uliczny stragan,
Biżuteria – dawno temu.

8 komentarzy:

  1. Słodka kocia koszulka, ładnie Ci w niej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Translator podpowiedział: 'Kto powiedział, że wszystkie one są szare? ' ;)

    Fajna koszulka. ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne, kocie kolczyki!!!

    http://jozefinafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się Twoje ulubienie kotów :-) Może nie jestem szalejącą kociarą, ale są to wyjątkowo wdzięczne i miłe stworzonka. Koszulka bardzo fajna, ale najfajniejsze dodatki!!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam wszystkie kocury, a Twoja koszulka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję przeprowadzki:) Ładne logo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie mieć takie zbierackie uzależnienia;) wydawanie pieniedzy wchodzi wtedy na wyższy poziom;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje kicie są magiczne (!) - drewniana kolekcja robi miłe wrażenie:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...