Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

14 lutego 2011

Itsy Bitsy Teenie Weenie Yellow Polka Dot Bikini.

No, tak naprawdę to nie bikini i nie żółte, ale po kolei. Dziś Walentynki, a nic tak nie rozpala zmysłów, jak kusząca bielizna, stąd i post o bieliźnie, a konkretnie o stanikach. A że nic co łódzkie, nie jest mi obce, to przy okazji mogę polecić dobrą łódzką firmę:)
Mam nadzieję, że już każda kobieta wie, jak ważny jest dobór odpowiednio dopasowanego stanika. O tajnikach bra-fittingu, czyli doboru odpowiedniego biustonosza, nie będę się rozpisywać, bo są osoby bardziej kompetentne niż ja w tej kwestii (polecam Stanikomania i Bra-fitting by MaHeDa), za to pokażę zdjęcia fajnych staników, które nabyłam. Z własnego doświadczenia wiem, jak trudno kupić dobrą bieliznę, jeśli nie nosimy „standardowego 75C”.  Tym razem z pomocą przyszła mi p. Ewa Michalak i jej Effuniaki.
Panie i Panowie, oto wesoły Czarny Kopek (stąd i skojarzenie polka dot bikini:)

 
A tutaj seksowna Fuksja.

W rzeczywistości wyglądają dużo lepiej niż na zdjęciu. Jeszcze raz polecam wszystkim sklep internetowy Ewa Michalak a łodziankom podpowiem, że przy osobistym odbiorze zamówienia można liczyć na profesjonalną pomoc w doborze rozmiaru.

12 komentarzy:

  1. naprawdę piękne są te 2 staniki i rzeczywiście cieżko jest dobrać odpowiednią bieliznę, ale mam nadzieję że leżą idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są bardzo ładne :) Czaję się na zakup jakiegoś Effuniaka od pewnego czasu. Jak się noszą?

    OdpowiedzUsuń
  3. Noszą się świetnie. Ja mam już 9 sztuk i na tym nie poprzestanę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne staniczki, zajrzę do sklepu !

    OdpowiedzUsuń
  5. Biustonosze prześliczne, ale niestety w asorymencie nie ma mojego rozmiaru... :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za komentarze.
    @Anja: Zakup jest świeży, więc sama jeszcze potrzebuję trochę czasu aby to ocenić.
    @pinupcandy: Widziałam rozmiary od 65A do 95K. Może jednak coś by się znalazło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O!To coś dla mnie...widzę, że mamy podobny rozmiar;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak jest z rozmiarówką? Jak dobierałaś?
    Ciekawa jestem, czy to co wylicza kalkulator na stronie, pasuje później idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. @Anja - wybrałam rozmiar, który zwykle noszę. I który generalnie się zgadza z podaną rozmiarówką. Niestety stanik nie leżał dobrze, okazało się, że fason był dla mnie nieodpowiedni:( Zatem ostatecznie kupiłam co innego niż zamówiłam, a że byłam na miejscu to mogłam sobie wybrać i przymierzyć.
    Niestety przy kupnie przez Internet zawsze istnieje ryzyko, że trzeba będzie wymienić towar i zapłacić ponownie za przesyłkę:(

    OdpowiedzUsuń
  10. piekna purpura, taką też lubię, powiem w sekrecie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne :)
    Poznałam Ewę Michalak z 2 lata temu, jak robiłam wielkie spotkanie stanikomaniaczek w Poznaniu. Świetna kobieta :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...