Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

20 lutego 2011

Let it snow…

Śnieg pada, dzieci się cieszą, dorośli trochę jakby mniej. I choć marzy mi się wiosna, poddałam się i przedstawiam zimowy casual na duże mrozy. 


Płaszcz w stylu vintage kupiłam dwa lata temu na Allegro, od wewnątrz jest ocieplony odpinanym kożuszkiem – dzięki temu jest niesamowicie ciepły. Czapka i szalik - komin już na blogu były, natomiast skórkowe fioletowe rękawiczki to nowy zakup. Ciepłe podkolanówki są dziś jak najbardziej na miejscu.

Pod płaszczykiem obowiązkowo długa ciepła bluza, ta akurat, kaptur i rękawy ma ozdobione czarną koronką. Ich choć nikt tego nie widzi mogę się poczuć glamour ;) A spod bluzy wystaje szary rąbek… 

Rąbek tajemnicy reszty stroju uchylę w następnym poście:) Cdn.
Płaszcz - Allegro,
Czapka, szalik, rękawiczki - osiedlowy bazarek,
Bluza - Fishbone,
Podkolanówki - starocie:)

4 komentarze:

  1. w takim vintag'owym płaszczyku to napewno nie da się zmarznąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz całkowitą rację, Ziemia Obiecana to wspaniały film ukazujący nasze miasto z wspaniałej strony. Uwielbiam różne albumy o Łodzi które porównują współczesność ze zdjęciami lat 30 i 50. To niesamowite jak ta Łódź się zmieniła i ile wspaniałych zabytków zostało zburzonych, by zrobić miejsce nowoczesnym wnętrzom.
    Lubię Łódzką Palmiarnię, czasami tam bywam, ale jest dla mnie trochę zbyt mała. Ale fajnie tam czasem zajrzeć.
    Dzięki za życzenie powodzenia, każde trzymanie kciuków się liczy ;( tak się boję tej anatomii.
    Fioletowe rękawiczki, super wybór! Jak ja uwielbiam na każdej młodej damie rękawiczki ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Och tak, niech już przyjdzie wiosna.
    Ale póki co wyciągam z szafy najgrubsze ciuchy jakie mam:(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...