Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

3 lutego 2011

Life is a Cabaret…

Gorset przeżywa swoje pięć minut, muszę się nacieszyć faktem, że nie potrzebuję wciągać brzucha:) A do gorsetu urodzinowo – imprezowe zestawienie. Czarną sukienkę kupiłam wieki temu przy okazji jakiegoś wesela. Natomiast koronkowa koszula to nowy nabytek z Tesco F&F – w wyprzedaży za całe 18 zł, dlatego kupiłam ją, choć jest o rozmiar za mała. A właściwie nie tyle za mała, co nie dopina się w biuście – problem, który niestety spotyka mnie dość często. 

Impreza w sobotę, zdjęcia zrobione nieco wcześniej i … całe szczęście. Bo kiedy na nie patrzę, to się zastanawiam, co mnie podkusiło, żeby założyć kabaretki? Zatem kabaretkom mówimy stanowcze NIE (no chyba, że na występ w kabarecie;). A przy okazji zmiany pończoch, doszłam do wniosku, że warto zmienić dodatki, więc ostatecznie wyjściowy zestaw będzie wyglądał nieco inaczej. Zmienię opaskę na włosy na fioletową i pomyślę jeszcze nad jakimś fioletowym akcentem, żeby nieco ożywić strój. No i oczywiście, ponieważ urodziny będą w pubie, a pogoda w lutym nie rozpieszcza, założę zimowe buty.
Sukienka – nie pamiętam,
Bluzka – F&F,
Underbust – Restyle.

7 komentarzy:

  1. Wspaniałe zestawienie, nie uważam żeby kabaretki były całkowicie nietrafionym wyborem, ale jeśli chcesz je zmienić to tylko na FF :-) Może zastanów się nad kwiatem we włosach. Ja bym wybrała czerwień :-) Udanej zabawy!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej.
    Jakoś nie odnotowałam faktu, że też sie przeniosłaś:))
    super gorsecik:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. takie gorset tojest cos!
    swietnie sie prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarze. Muszę się przyznać, że mam już upatrzony kolejny gorset w Restyle ale niestety jest dość drogi. Więc toczę straszną wewnętrzną walkę:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...