Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

22 lutego 2011

Rąbek.

Zima się trzyma ale ja myślami jestem już przy wiośnie:)


Zgodnie z obietnicą dziś przedstawiam resztę stroju. Szarą, dzierganą tunikę kupiłam kilka lat temu, pamiętam gdzie. Niestety miała strasznie drapiącą metkę, którą natychmiast odprułam, więc zagadka pozostanie nierozwiązana. Do koloru dobrałam ciepłe skarpety, w takich podkolanówkach nie sposób zmarznąć. Ale moją największą dumą jest pasek, solidny, skórzany, zupełnie nowy a zakupiony za parę złotych w sh!

Wiem, że jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia, ale akurat po ręką był chętny do obsługi aparatu  i jakie takie tło, więc skorzystałam z okazji:)
Tunika, podkolanówki - ?,
Pas - sh.

6 komentarzy:

  1. o tak , ja też chcę wiosny

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ta tuniczka, wygląda na milutką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna tunika, fajnie wygląda ze skórzanym pasem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się wykończenie tuniki na dole :) Urocze

    OdpowiedzUsuń
  5. uffff, to mnie pocieszyłaś z tymi plenerami!

    cudna sukienka, no i te tulipany!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za wszystkie komentarze. Oby do wiosny!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...