Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

8 lutego 2011

Z twarzą Marylin Monroe.

Uprasza się o uwagę: W związku z paskudnym przeziębieniem, które najwyraźniej pokochało autorkę i postanowiło się z nią nie rozstawać, zamieszczanie zdjęć stylizacji zawiesza się do odwołania.
Natomiast, aby nie było tu zbyt pusto i nudno, zamieszczam zdjęcia błyskotek, które wypatrzyłam i zakupiłam w internetowym sklepie Fabryka Kolczyka. Wybrałam sobie wisiorek i pasujące do niego kolczyki z wizerunkiem MM. Ku mojemu wielkiemu zdumieniu otrzymałam jeszcze niewielką zawieszkę gratis:)


A tak przy okazji, jakiś czas temu na Onet.pl Film znalazłam cykl Wielkie diwy kina. Jest to cykl biografii największych aktorek w historii kina, opisane są losy min.: Marylin Monroe, Rity Hayworth, Grety Garbo, Marleny Dietrich, Poli Negri i innych. Często, postacie te znamy tylko z filmowych plakatów, dlatego warto przeczytać choćby krótkie życiorysy  kobiet, które często tak bardzo odbiegają od ich ekranowego wizerunku. Kto wie, może będzie to wstęp do bardziej dociekliwych studiów ich życia i twórczości.
PS. Ostatnio, gdy próbuję wymyślić tytuł posta, do głowy przychodzą mi filmowo-muzyczne cytaty. Ciekawe na ile starczy mi jeszcze tej weny.

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się pomysł z tytułem posta:-) No i dzięki za informację dotyczącą tego cyklu. Życzę powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej jak najszybciej. Czytelnicy domagają się zdjęć!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Klimatyczna biżuteria. Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe są takie dodatki z wizerunkami sław, ja mam w posiadaniu kolczyki z Audrey Hepburn:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...