Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

7 marca 2011

Damy i dożowie.

Mogłem kochać piękno wówczas tylko, gdy kojarzyło się z tchnieniem śmierci...
(Edgar Allan Poe)
Powyższe motto przyświeca twórczyniom wystawy, którą miałam przyjemność oglądać wczoraj. A oto moje wrażenia:
 
 
 
 
 
Dodam jeszcze, że stroje i maski robią naprawdę niesamowite i nieco upiorne wrażenie. Wielu młodszych zwiedzających zwyczajnie się ich boi:) Dla mnie stanowią inspirację...
Strona p. Beaty Wielopolskiej: Karnawał wenecki.

6 komentarzy:

  1. robią wrażenie, nie ma co!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite. Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, kto wie, może kiedyś uda mi się zobaczyć takie cudeńka "na żywo" w Wenecji...

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem, gdzie dokładnie były robione zdjęcia, ale z tego, co się orientuję to aktualnie w muzeum archeologicznym i etnograficznym w Łodzi można zobaczyć wystawę weneckich masek i kostiumów karnawałowych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a no tak, dopiero po napisaniu komentarza zobaczyłam link do strony p. Wielopolskiej:) oczywiście Łódź!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...