Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

29 marca 2011

Falling in love again.

To była miłość od pierwszego wejrzenia. Ale jak każde prawdziwe uczucie w prawdziwej bajce zostało wystawione na próbę. Ale przetrwało i zaowocowało… kupnem oczywiście, torby oczywiście. Korzystając zatem ze słonecznej pogody wyprowadziłam moją ukochaną na spacer. Poniżej zdjęcia z pierwszej randki :)

I’ve fallen in love again. It was love at the first sight. She is so pretty and colorful. Who? My new patchwork bag, of course. You can see photos from our first date :)
 
 
 
 
Torba – Deichmann, 
Jazzówki – Allegro,
Top – Promod,
Marynarka w prążek – Pretty Girl,
Rurki – nn,
Pas – 100% vintage.

12 komentarzy:

  1. Fajne buty!!Ślicznie wyglądasz w promieniach słońca!!

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie przestaniesz mnie zadziwiać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym ją codzienne na spacer wyprowadzała:-) cudna

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym z taką poszła na randkę :) śliczności

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi ogromnie spodobał się ten rąbek czarnej koronkowej bluzeczki kontrastujący z Twoimi ślicznymi blond włosami :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh I totally understand, the bag is adorable!

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka jest śliczna :) Oby jak najdłużej służyła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja torba i ja mówimy chórem: "Dziękuję bardzo".
    Me and my bag say: Thanks.

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne buty:)

    http://foxylejdi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...