Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

16 marca 2011

Jazz session.


No i powrót z fotograficznego Olimpu do szarej rzeczywistości. Dziś w roli głównej czarne jazzówki, wywalczone mężnie w aukcyjnym boju. Dwa razy poległam, przy trzeciej parze los okazał się dla mnie łaskawy. Reszta zestawu to brązowo-szare prążkowane spodnie i czarna koszula wiązana z tyłu. Taki sobie troszkę dandys.

And back to reality. Today I wear black oxford shoes, brown trousers with gray stripes and black shirt. I look a little bit like dandies:)

Buty – Allegro,
Spodnie, koszula – no name, odkryte w czasie wiosennego przeglądu szafy:)

5 komentarzy:

  1. Fajne te buty, kiedyś zastanawiałam się nad ich kupnem, ale że źle się czuję bez obcasa, dałam sobie spokój. Identyczne butki ma sklep fleq.pl i nie trzeba licytować :) Ale zostały tylko dwa rozmiary

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna koszula, fajnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za miłe komentarze.
    @Anja - wiem, ale licytacja była od 1 zł i wylicytowałam je za połowę ceny z Fleqa:) Stąd ta wielka radocha!

    OdpowiedzUsuń
  4. buty ładne !
    + zapraszam do mnie !:*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...