Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

12 marca 2011

Retro story.

Poniżej obiecana sesja w stylu retro. Ale wcześniej kilka słów tytułem wstępu. Zdjęcia te nie powstałyby, gdybym jakiś czas temu nie trafiła na blog miłośniczki pończoch - Wanilianny. Odkąd zobaczyłam piękne sesje zdjęciowe z jej udziałem, zwyczajnie oszalałam. Dzięki niej zrozumiałam, że nie trzeba mieć 18 lat i figury wychudzonej żyrafy, aby powstały piękne, klimatyczne zdjęcia. Oczywiście wspaniałych i inspirujących blogów, na których pojawiają się cudne zdjęcia jest znacznie więcej, moje ulubione w stylu retro to Retro Story i Pinupcandy:)
Autorką sesji Retro story jest utalentowana pani fotograf Dagmara (jej portfolio tutaj: Krynolina), która zajęła się również wizażem i fryzurą. Resztę stylizacji załatwiłam sama. Zdjęcia powstały w uroczej herbaciarni Dekadencja, przy Piotrkowskiej 35, oraz w jednej z łódzkich kamienic. 
Oto Retro story – sesja zdjęciowa z nutką dekadencji i odrobiną burleski…

Retro story – a photo shoot with an air of burlesque and a bit of decadence. Enjoy…
 

22 komentarze:

  1. O mamo, wyglądasz cudownie. Jesteś taka naturalna, świeża, a przy tym klimatyczna. Szalenie mi się podoba. Dobry fotograf potrafi wyciągnąć wszystko, co w nas najlepsze. Brawo! Wyglądasz po prostu prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, jaka niespodzianka :) Mam identyczną czarną etolę z taką właśnie wstążeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne zdjęcia, super stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. trzecie zdjęcie jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia niczym z filmu ! pięknie :)

    pozdrawiam i zapraszam do wzięciu udziału w konkursie na moim blogu:

    http://beauty-fashion-shopping.blogspot.com/

    do wygrania biżuteria vintage.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Bardzo podoba mi się gorset :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za miłe komentarze. Ze stylizacji jestem bardzo dumna ale Sheila ma rację, całą robotę odwaliła pani fotograf. Ja tu tylko sprzątam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej - nie wiem...cholera - zaniemówiłam - może to przez wina łyk, ale kochana - REWELACJA - dla mnie to najpiękniejszy prezent jaki dzisiaj otrzymałam! Twoja sesja zmasakrowała mnie kompletnie... ogromnie Ci dziękuję za słowa uznania - trzymam kciuki, by kolejne Twoje przygody z fotografią były tak efektywne, wręcz wzorowe:-) Całuję i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś bardzo fotogeniczna! A do tego same zdjęcia- piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie!!! Zamurowało mnie, bardzo dziękuję za uznanie :-) Kto robił takie piękne zdjęcia? Jesteś śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh, you look stunning :-) I love everything burlesque! Where did you get the headpiece with the veil from? (I'm asking because I'm searching for something similar.)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie się prezentujesz! Skąda pochodzi ten genialny kołnierz? Aparat Cię kocha, dobrze, że sobie to uświadomiłaś, czas to kontynuować!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Very glamourous pictures!! Especially the bannister one <3

    We're now following you- please follow us back! :)

    T & J

    www.thestylerawr.com

    XoX

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam zdjęcia, świetna sceneria i Ty przepięknie wyglądasz. Poproszę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you very much :-) That store has incredible pieces! I need to email them to see if they ship over here.

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks. Dziękuję wszystkim.
    Wanilianna - jeszcze raz wszystkiego najlepszego:)
    MamaNaObcasach - dzięki. To etola, kupiona na bazarze:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia i super stylizacje!!

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne zdjęcia :) takie pełne uroku, pięnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...