Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

25 marca 2011

Where Have All The Flowers Gone?


Jestem wielką fanką Marleny Dietrich i nie kryję się z tym. Znalazłam w sieci świetny tutorial jak stworzyć makijaż inspirowany moją idolką i postanowiłam go niezwłocznie przetestować. Niestety to co wymalowałam nie nadaje się do publikacji, zresztą i tak prześwietliłam zdjęcia :( Nie mam dziś szczęścia.
Na pocieszenie linkuję tutorial:
Oraz Blond Venus we własnej osobie :)
 As you already know I’m a great fan of divine Marlene Dietrich. Some day ago I found Marlene Dietrich inspired make-up tutorial and I had to try it. Unfortunately it didn’t went too good, so today no photos :( But to cheer you up I have linked those videos.

5 komentarzy:

  1. Włosy takie chciałabym mieć!!! Zapuszczam swoje, póki co ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że nie wyszło z fotkami. Fajny tutorial, pięknie zrobione usta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, ja też uwielbiam urodę i urok Marleny Dietrich, mimo że czytałam, że niezłe z niej było ziółko ;) była biseksualna, nieczuła dla córki, coś takiego. Uwielbiam te czasy kiedy królowały te piękności. Ach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za komentarze. Oj to prawda, było z Marleny niezłe ziółko. Zmieniała facetów jak rękawiczki (kobiety z resztą też) i trudno ją nazwać poświęcającą się matką. Ale z ciekawostek - przez wiele lat miała tego samego męża, i nawet po jego śmierci nie wyszła ponownie za mąż. To jest dopiero wierność i oddanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...