Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

20 kwietnia 2011

New look on vintage.


Czerwona bluzeczka New look znaleziona w sh. Pokochałam ją za koronkową aplikację i choć jest ciut za duża, to z pewnością założę ją jeszcze nie raz. Krótko i na temat, bo pogoda jest zbyt piękna by siedzieć przed komputerem ;)

This red New look top was found in sh. I love it because of the black lace on front.
 
 
  
Bluzka – New look,
Spódnica – krawcowa,
Buty, marynarka – kupione dawno temu, nie pamiętam gdzie.

7 komentarzy:

  1. Piękna bluzka :) Bardzo Ci pasuje ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bluzka :) super ma kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. dostałaś ode mnie wyróżnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz w tej bluzce. Czerwień to kolor la Ciebie :)

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny zakiecik i buty!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyciągasz wzrok, a kiedy on opada - zakrywa mi myśli swoim wspomnieniem o tym co zobaczyłem.
    Raduje mnie myśl, że coś tak pięknego stąpa po ziemi.
    I cieszy mnie, że chociaż tyle mogę - zobaczyć i nasycić swoje oczy.

    ładnie...:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...