Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

16 kwietnia 2011

Show me how you burlesque.

„Wiosna w kwietniu zbudziła się z rana,
Wyszła wprawdzie troszeczkę zaspana,
Lecz zajrzała we wszystkie zakątki:
- Zaczynamy wiosenne porządki.”
(Jan Brzechwa, Wiosenne porządki)

Wiosenne porządki czas zacząć, okna trza myć, czasu brak na wszystko inne. Dlatego bez zbędnych komentarzy dorzucam jeszcze kilka zdjęć z burleskowej sesji z Magdą.

It’s time for spring-cleaning. And I’m rather busy right now, so just quick post and some more burlesque photos made by Magda.

 


15 komentarzy:

  1. Cudowne :) Bardzo mi się podoba ta sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo kobieco :)
    PS. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy kadr bajkowy - piękny ciekawy obraz opisany wspanaiłą paletą barw. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne masz te sesje!! Co jedna to ciekawsza!! Kobieco , sexi i ze smakiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, sama bym chciała mieć taką sesję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boska! Bosko! :-)...na krześle moje ulubione:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam... bardzo fajny blog :) z przyjemnością go obejrzałem i przeczytałem - mam nadzieję, że ci się to nigdy nie znudzi. Miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki jak nie wiem co. Bardzo miło mi czytać takie komentarze.
    No Life...- nic nie stoi na przeszkodzie. Tylko trzeba się zebrać na odwagę i rozejrzeć za fotografem ;) Mnie trochę czasu to zajęło.
    swiatmariusza - znudzić to się chyba nie znudzę, raczej kiedyś dojdę do wniosku, że już się nie nadaję do pokazywania publicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sesja, zazdroszczę Ci jej ;) powinnaś być definitywnie zatrudniona jako jedna z postaci w Burlesque ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, bardzo sensualne. W takim wydaniu pokazywanie trochę więcej ciałka podoba mi się...jest w tym jakaś tajemnica:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe zdjęcia!! Mam nadzieję, że myłaś okna z pięknym zestawie pin up'owym... :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, oczywiście. W gorsecie i pończochach. Niestety z powodu temperatury skrzętnie ukrytych pod swetrem i spodniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne fotki! Bardzo klimatyczne i myślę, że trzeba być pewnym siebie, że skusić się na fotkę, taką jak np. ta ostatnia.
    Podoba mi się najbardziej 1 zdjęcie, ze względu na rękawiczki - sama ostatnio takie nabyłam, ale czarne. W ogóle samo zdjęcie jest fajne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze zdjęcie przypomina mi totalnie Meryl Streep ! ;))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...