Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

3 kwietnia 2011

Ta druga/Another one.


No i ją zdradziłam. Choć nie chciałam, samo tak wyszło. Wiem, nie tłumaczy mnie nawet wyprzedaż w Deichmannie. Ale potrzebuję też takiej bardziej codziennej i poręcznej torby. Musiałam ją kupić, wybacz patchworkowa torbo, mam nadzieję, że zostaniemy przyjaciółkami.

I’ve met another, it happens. I’m sorry my lovely patchwork bag, I hope we will stay friends. But I needed more casual bag and here it is.
 
 
 
Torba – Deichmann,
Buty – Allegro,
Spodnie – Krawcowa,
Kurtka, bluzka, okulary – nn.

5 komentarzy:

  1. Torba niczego sobie:-)) Chociaż nie przepadam za klamrami, to ta ma bardzo fajne, delikatne wykończenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie fajna torba- mowie jako milosniczka wszelkich torebek, rowniez wielbiam vintage i retro, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. A co tak czarno?Postuluję o następny post w wiosennych kolorach:)A torebek nigdy nie za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też potrzebuje takiej większej czarnej torby i mam problem ze znalezieniem :?

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, że toreb nigdy za wiele ale i miejsca w szafie ciągle za mało :(
    No a na wiosenne kolory to raczej nie dam się namówić, wielu już próbowało... Ale postaram się pokazać coś choć troszkę weselszego!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...