Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

1 czerwca 2011

Księży Młyn.

Dziś pierwsza odsłona zdjęć zrobionych na Księżym Młynie. O tej niesamowicie klimatycznej części Łodzi już wspominałam przy okazji notki o wystawie mody balowej (patrz tutaj). Niestety zabytkowe budynki są w większości w opłakanym stanie i choć powstają różne projekty i pomysły na rewitalizację tego pięknego zakątka miasta, to niestety zwykle kończy się tylko na obietnicach i uściskach dłoni. Zatem niech to miejsce pozostanie choć na zdjęciach, zanim zniknie zupełnie.
Zdjęcia powstały na początku maja z inicjatywy Konrada, który jest autorem tej sesji.

This session was shot in beautiful neighborhood of manufacture and houses built in XIX century, called Księży Młyn. Old buildings are mostly in very poor condition, that’s why I wanted this place to last on the photography. Before it vanish…
 
 
 

Ten obrazek jest ruchomy.
Jeżeli wyświetla się statycznie wystarczy w niego kliknąć.
Zdjęcia – Konrad,
Stylizacja – Lady in black.

PS. Przepraszam wszystkie zaprzyjaźnione i obserwowane blogerki za brak komentarzy z mojej strony. Nie wiem, czy to wina bloggera, czy mojej przeglądarki ale nie mogę dodawać komentarzy u was na blogach. Zapewniam, że odwiedzam i podziwiam.

22 komentarze:

  1. Piękne, piękne i jeszcze raz piękne :) Zachwycasz coraz bardziej! Drugie zdjęcie ma niezwykły klimat dawnych lat :)
    Ja też na niektórych blogach mam problem z dodawaniem komentarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Zawsze jak wchodzę do Ciebie wiem, że będzie coś klimatycznego i niepowtarzalnego. Zdjęcia świetne, dokładnie w moim stylu. Pięknie się na nich prezentujesz. Mój statyczny faworyt to nr 3.
    Oczywiście ruchome zdjęcie bije wszystko na głowę. Super, takie flirciarskie (jest takie słowo?:) Jak się robi takie coś? Widziałam to już kilkakrotnie, ale nie wiem.


    Nie mogę się na nie napatrzeć. Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak było przed wojną, ale tak się poczułam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna sesja! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sesja.
    Wyglądasz jak przedwojenna aktorka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna sesja! Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. A propos komentarzowej awarii, Mogłabym Cie prosić o próbę wpisania jakiegokolwiek komentarza pod ostatnim moim postem? Z góry dziękuję:-0
    a ja jeszcze sobie popatrzę na te Twoje piękne zdjęcia i cudowne stylizacje na nich!Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo!
    A słowa o przedwojennym klimacie i przedwojennej aktorce są mi szczególnie miłe, właśnie taki klimat starałam się uzyskać i bardzo się cieszę, że się udało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Wyglądasz jak Marlena Dietrich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już się nie mogę doczekać nastepnej sesji z Tobą :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe i intrygujące zdjęcia!! Ostatnia mini animacja super. Też miałam problemy z komentarzami, ale już wszystko działa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na początku miałam również problem z wystawieniem komentarza pod Twoim postem Karolino. Jestem zachwycona tymi fotografiami, Tobą :-) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zjęcia super:)a ostatnie oglądało by się i oglądało:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, klasyczne fotografie.
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sesja. Księży Młyn (również bardzo lubię) doskonale się z Tobą zgrał. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze raz dziękuję i obiecuję, że to z pewnością nie koniec współpracy z Konradem i Księżym Młynem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak to dobrze jednak, że te opuszczone miejsca czasami stają się tłem dla innego piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo klimatyczne stylizacje :) podoba mi się tu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...