Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

27 maja 2011

Like a rolling stone.


Kiedy tylko robi się ciepło włącza mi się tryb włóczykija. Po prostu nie mogę usiedzieć w domu, taka powsinoga ze mnie. No to idę sobie na spacer, zupełnie incognito :) Kapelusz i okulary to hołd dla Sofii Loren. Choć urodę mam nordycką, to charakterek rodem z Italii :)

When I feel warm summer air I just can’t stand sitting at home. There is a bit of tramp, a rolling stone in me. I love wandering with no clue or reason. This hat and glasses are my tribute to Sophia Loren. Although I look rather Scandinavian I have truly Italian temper :)
 
 
 
 
 
Spódnica – Pilot, sh,
Top, Kapelusz – Pepco,
Okulary – Pretty Girl.

12 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia,kapelusz jest cudny!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie Ci w kapeluszu. Tak, tak, prawdziwy włóczykij chodzi boso :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra kapelusz, szukam takiego samego w bialym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna bluzeczka


    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabiorę Ci ten kapelusz:-P :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, na spacer zawędrowałam dość daleko od domu (jakieś 60 km) ale okolica faktycznie sielska.
    W kapeluszu cudowne jest jeszcze to, że był naprawdę tani :) I biały też w sklepie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super foty!! Pięknie wyglądasz!! Kapelusz udało mi się zdobyć w Pepco ten sam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne łąkowe zdjęcia, wyglądasz cudnie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...