Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

4 maja 2011

Pin-up girl.

Pin-up girls to temat rzeka, jedni kochają, inni psioczą, że kicz i tandetny erotyzm. Ci drudzy lepiej niech szybko zamkną przeglądarkę ;) Poniżej efekt mojego spotkania z Magdą (więcej jej prac można znaleźć tu i tu). Fotograf zafascynowana stylem pin-up, która oprócz świetnych zdjęć, potrafi zrobić również stylowy makijaż i fryzurę. Ciuchy oczywiście są moje, za wyjątkiem spódnicy, która jest własnością Magdy.
A dla ciekawskich, jak oni to robili, kiedy jeszcze nie było Photoshop’a, linkuję galerię - Pin - up girls, przed i po :)

If you like pin-up style here is something for you. This photo shoot was made by Magda (more of her works here ) who is great pin-up fan. She also made my hair and make-up.
And if you are curious how it was made before Photoshop era – just click here :)
 
 
 

24 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia. Robisz świetne miny! Choć zdjęcia bardziej przypominają mi styl buduarowo-burleskowy.

    Prawdę mówiąc nie spotkałam się jeszcze z opiniami, że pin up to kicz... może otaczam się samymi entuzjastami :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje pierwsze skojarzenie też było z burleską! Sesja świetna:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna i seksowna stylizacja. Drugie zdjęcie jest świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kicz to jest to, co zazwyczaj się obecnie po ulicach przelewa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Najwyraźniej moja fascynacja burleską nie daje się ukryć :)
    A tak serio, to powyższa sesja nie była inspirowana wyłącznie klasycznym pin-up, który pewnie miałyście na myśli. Mam wrażenie, że teraz stylem pin-up nazywa się dużo szerszy nurt obecny zarówno w sztuce (fotografii) jak i stylu ubierania. A wiele ze zdjęć prezentowanych choć by na The Rebel Pin-up Page kojarzy się właśnie z burleską. Ja jestem pod wielkim wrażeniem prac Danielle Bedics, dla której pozuje również Dita.
    A co do kiczu, to zgadzam się, że na ulicach jest go pod dostatkiem. Ale znam takich, którzy na myśl o słodkich blondynkach, wisienkach i innych takich dostają mdłości :) Cóż, ich strata.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow super! Bardzo mi się podoba :)
    Odważnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podpisuje się pod Rafaello :-) Ty już wiesz, że mi się ogromnie podoba efekt tej sesji:-) Pozdrawiam Cię ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczna sesja, wyglądasz pięknie i intrygująco

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubie pin-up, szczególnie w wersji z tatuażami, skąpą bielizną. Wyglądasz bardzo dobrze w tym wydaniu, choć jako stylistka doczepiłabym się do bucików na ostatnim zdjęciu- nie w moim guście- zamieniłabym na czerwone open toe na wysokim obcasie i platformie z przodu.

    http://agnieszkowa-szafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.
    A co do butów, to dzięki, że wyraziłaś swoją opinię. Odpiszę tylko, że nie uważam swoich stylizacji za idealne, czasem też bym coś zmieniła, ale mam ograniczony budżet i staram się wykorzystywać ciuchy i dodatki, które już mam. Kupno nowych butów, czy ciuchów do każdej sesji niestety nie wchodzi w grę ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten kapelusik również dodaje drapieżności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne! Też mi bardziej podchodzi pod burleskę, ale to bynajmniej nie ujmuje zdjęciom urody :)

    OdpowiedzUsuń
  13. odważna sesja, skojarzenia z burleską podkręcają atmosferę - super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze raz napiszę, że sesja mi się bardzo podoba! Dzięki za komentarz pod moim nowym postem, ostatnimi czasy mam a blogu jakieś chochliki:-)Teraz zdjęcia już powinny się wyświetlać:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastyczna sesja!!! wyglądasz olśniewająco!!! :-)
    ps. chyba masz rację, internet bywa szkodliwy - szczególnie dla ciężarówek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh, how beautiful you are! Very nice pictures, my favourite one is the last one - but actually i like them ALL :)
    R.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za odpowiedź. Ja też mam czasem różne pomysły na sesję z prawdziwego zdarzenia. Myślę, że niedługo jakąś zrealizuję, ale muszę poczuć zew ;) widzę, że też lubisz ciuszki z restyle'a (przynajmniej te, które masz tu na sobie;)) wyglądasz świetnie, a wisienką na torcie jest moim zdaniem wachlarz. Sama taki chciałam kupić, ale czarny. Czerwony jest chyba bardziej gustowny ;)
    Jeśli chodzi o te buty, to dokładnie ja tak samo uważam - nie można do każdej stylizacji mieć innych butów, trzeba korzystać z tego, co się ma na stanie. I moim zdaniem, akurat te tu idealnie pasują, tak na marginesie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę Ci tych super sesji :D wyglądasz bardzo seksownie. Takie zdjęcia przynoszą wiele satysfakcji, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. o właśnie taki underbust chodzi mi po głowie. Wyglądasz w nim szałowo. Uwielbiam taki efekt klepsydry, którą dają gorsety. Ostatnio kupiłam koszulę, z tyłu ma wiązanie gorsetowe, i normalnie taka klepsydra, że szok :) czy ten ma jakieś stalowe fiszbiny? w ogóle napisz co byś mi doradziła przed zakupem, bo widzę, że masz co najmniej 3 takie gorseciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. gdzie tu pin-up to ja nie wiem? Strasznie tandetny strój prosto z allegro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz jak się nazywasz? Miej odwagę się choć podpisać ekspercie od pin-upu.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...