Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

23 maja 2011

Polka dots.


Choć nie jestem fanką grochów, to ta bluzeczka, w stylu słodkiego pin-up, mnie oczarowała. Musiałam ją kupić, ja, miłośniczka czerni! 
Jeansy, które do niej założyłam, są rozsądnym kompromisem między spodniami z wysokim stanem (o których marzę) i biodrówkami (które są w każdym sklepie). Przydałby mi się jeszcze pasek, ale przecież nie polecę kupić akurat do zdjęcia (uznajmy, że wyznaję minimalizm w zakupach, brzmi lepiej niż „nie chce mi się”). A wstążka pasuje tu idealnie :)
 
PS. Biorę udział w konkursie na blogu Wanilianny oraz jej fanpage’u na FB. Będzie mi bardzo miło, jeśli na mnie zagłosujecie :)

I’m not a great fan of polka dots, but I fell in love with this sweet pin-up top. This trousers are almost as good as high-waisted pants and this ribbon is even better than a belt :)
 
Bluzka, okulary – Pretty Girl,
Jeansy – nn.

12 komentarzy:

  1. Genialna bluzeczka, ślicznie wyglądasz. Masz mój głos!

    OdpowiedzUsuń
  2. pasuje do Ciebie ta stylizacja:) a jednak nie tylko czerń...:)

    pozdrawiam
    http://ladymadonnafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wyglądasz,nie tylko czerń jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziutko wyglądasz:) bluzka fajna, najbardziej mnie urzekł kołnierzyk. A wstążka w roli paska - strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz w tej bluzeczce. ;)

    Pierwsze zdjęcie w iście pin-upowej(jest takie słowo? ;)) pozie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your shirt. The collar is very cute and polka dots are simply marvelous.

    OdpowiedzUsuń
  7. I w końcu kupiłam underbust, jest idealny. Jeśli jesteś ciekawa jak się w nim prezentuję to zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też tak myślę, gorset jest świetny, nie dość, że ładnie wizualnie, to jeszcze wymusza prostą postawę :) a koszulę zrobiłam z dwóch znalezionych w sh :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...