Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

10 czerwca 2011

Burleskowe show w Wytwórni.

Wspominałam już kiedyś o szkole tańca Salome i odbywających się tam zajęciach w stylu burleski. Już niedługo, bo 19 czerwca (niedziela) o godzinie 18 w Wytwórni, odbędzie się Koncert Finałowy Szkoły Tańca “Salome” podsumowujący całoroczną pracę szkoły. Kilkadziesiąt absolwentek (do których ja również się zaliczam) zaprezentuje poznane na zajęciach choreografie tańca orientalnego, indyjskiego, flamenco, tribal bellydance i burleski
Natomiast o godzinie 20 odbędzie się spektakl taneczny Perły Orientu w wykonaniu zespołu Kardamon: „Po raz pierwszy w Polsce na scenie splotą się egzotyka orientu i bijąca rekordy oglądalności na świecie – burleska! Perły, pióra i cekiny przywołają kolory starych Indii, romantyzm dawnego Egiptu i pokusę dekadenckiego Hollywood. W towarzystwie sześciu niebanalnych kobiet wybierzcie się w podróż po świecie tańca, zmysłowości i tajemnicy.”
Więcej informacji: Szkoła Tańca Salome oraz FB
Serdecznie zapraszam!!!

7 komentarzy:

  1. ...i w Warszawie tańczą i w Łodzi...zazdroszczę wrażeń:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. niedziela... to nie jest dobry dzień, ale pomyślę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm,zapowiada się świetne widowisko. Tańczyłam przez jakiś czas taniec brzucha, mam duży sentyment do klimatów orientalnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę jaka wszechstronność ;) Taniec to wspaniała pasja.

    OdpowiedzUsuń
  5. @Anja
    Taniec brzucha... Klimaty orientalne... Brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym sobie taki spektakl obejrzała :) Przypomniały mi się stare czasy, gdy chodziłam na kursy bollywood i tribal, występy, imprezy indyjskie itp. To było coś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog ♥
    mogę mieć do cb prośbę ?.
    dodałabyś się u mnie na blogu do obserwatorów ?.
    to dla mnie bardzo ważne, byłabym ci strasznie wdzięczna z tego powodu i jak chcesz też bym się dodała ;DD
    wybacz mi za ten spam ;**
    mój blog -> ♥ POPPY ♥

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...