Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

19 czerwca 2011

Walk In The Park.

Z Idą, tegoroczną maturzystką (niech jednak nikogo nie zwiedzie młody wiek pani fotograf, Ida zajmuje się fotografią już od kilku lat i ma na tym polu spore doświadczenie), spotkałam się w Parku Źródliska – jednym z najstarszych łódzkich parków. Ponieważ jest on położony w pobliżu Księżego Młyna, nie mogłam sobie odmówić tej przyjemności i część zdjęć, zamiast pośród soczystej zieleni, powstało na tle starych murów. Już od dawna marzyłam o słodkich zdjęciach w stylu pin-up i właśnie taką stylizację chciałam stworzyć. Jednak mroczna dusza dała o sobie znać i nie wyszło tak niewinnie i delikatnie jak planowałam. Za to zdecydowanie bardziej w moim klimacie ;)

This photo shoot was arranged in one of the oldest parks in Łódź, called Park Źródliska, which is situated in my favorite part of the city, nearby Księży Młyn. I wanted to have sweet pin-up styled photos but apparently there is some darkness in my soul and these photos are not as innocent as I planned them to be ;)
 
 
 
 
Zdjęcia – Ida,
Stylizacja, fryzura i makijaż – Lady in black.

19 komentarzy:

  1. z polaczenia frywolnego i mrocznego wyszlo-wulgarne.uwazam,ze przy twojej urodzie,stylu itd nie powinnas silic sie na ponetnosc, bo swiezosci i cech uwodzicielskich lolity to nie ma.....

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, jestem po wrażeniem :) idealnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie wiem, ja tu nie widzę nic wulgarnego. Ale każdy widocznie widzi coś innego :) mnie się bardzo podobają fotki, a szczególnie przedostatnie - ślicznie wyglądasz wśród tych białych kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki wszystkim za miłe komentarze. Naprawdę miło być docenionym.
    Anonimie: Wykaż się odwagą i się podpisz. A co do lolity to zdecydowanie źle trafiłeś, już dawno nią nie jestem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, że wyglądasz ślicznie. jest troszkę ponętnie, ale minę masz niewinną, a ponętność to zasługa ślicznego zestawu i scenerii, niczym z wiersza "W malinowym chruśniaku" Leśmiana :)

    Bardzo fajnie, że przenosisz styl z epoki, gdy kolorowa fotografia prawie nie istniała, bo jest przecudnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny dekolt i cleavage :)
    Marcin

    OdpowiedzUsuń
  8. Te zdjęcia są tak cudowne, że brak mi słów :)
    Jak zwykle komentarz złośliwy jest anonimowy, ktoś się bał podpisać. Ale i tak nie ma racji, nie wiem gdzie tu wulgarność;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny makijaż! Jak dla mnie zdjęcia są niezwykle kobiece:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne, najbardziej podoba mi się to wśród róż...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia!
    Jesteś z Łodzi? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia i stylizacja!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj :)
    Co do Twojego pytania w sprawie uszycia spódnicy przez moja teściową : niestety jest to niemożliwe, gdyż dzieli nas teraz ponad 500 km, a poza tym szyje ona bardzo, bardzo niechętnie.
    Radzę zainspirować się moją kiecką i poszukać krawcowej w swojej okolicy.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia, jestem zniesmaczona tylko komentarzem o wulgarności i "sileniu się". Zazdrość zwyczajna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za komentarze. Aż się zarumieniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. the picture with the red flower is beautiful. the color goes so well with your lipstick.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...