Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

29 lipca 2011

Black Candy.

Do tej sesji przygotowywałam się od dłuższego czasu, musiałam skompletować strój (opisany tutaj) oraz przejrzeć setki zdjęć w stylu pin-up, aby możliwie wiernie odtworzyć styl klasycznej pin-up girl ;) A i tak najtrudniejsza rola przypadła fotografowi…
Jestem bardzo zadowolona z efektów, mam nadzieję, że wam też się spodoba.

It took me a long time to prepare this photo session. I needed to find suitable outfit and see loads of pin up photos for some inspiration. And still the hardest work was done by the photographer…
I’m very pleased of results of our work, so enjoy ;)
 
 

Photos/make up/hair – Lady Sabath
Outfit – Lady in black.

20 komentarzy:

  1. hahaha, świetna sesja!!!!!!! Przez tę perukę to prawie Cię nie poznałam :)Powiem, że nawet nie zauważyłam w poprzednim poście tej zmiany (chyba przez te długie nogi) ;) Świetnie. A na pierwszym zdjęciu talię masz jak marzenie, chyba Dita się może zacząć obawiać (i niedługo pakować;)) Bardzo, ale to bardzo mi się podobają fotki, a ten gorset o wiele lepiej się na Tobie prezentuje niż w poście, w którym go przedstawiałaś wcześniej. No po prostu: czad! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love these fotos (i believe it took a long time to prepare them - very well done!) - great pictures & outfit, you look amazing, my compliment for you and the photographer!
    :)))
    R.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja! i zdjęcia niesamowite!! :)

    www.liveitup.tk

    OdpowiedzUsuń
  4. I share Wanilianna's opinion: "WOW! ! ! :-**********" I love these compositions, Lady in Black! You are an Elvgren fantasy pin-up come to life! Thank you and have a fabulous weekend, dear friend!

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia są wspaniałe! :) super Ci w takim stylu ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sesja, Piękne wykonanie. Brawa dla modelki i fotografa! Prace trzymają klimat i to jak! 1 to rewelacja jakaś jest :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDO! Najpierw myślałam, że zamieszczasz na blogu stare pocztówki! Pierwsze i drugie zdjęcie to po prostu poezja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna rewelacja:-))! Bardzo, bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała sesja! Lady jestem pod ogromnym wrażeniem!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję, dziękuję, rumienię się po uszy :)
    Thank you so much :)
    Keisi: To moje własne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te zdjęcia są przewspaniałe - wyglądają jak pocztówki z epoki, eleganckie, seksowne, zachwycające! Mój prywatny nr 1 na Twoim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To są chyba Twoje najlepsze zdjęcia. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Myślę, że cel udało Ci się osiągnąć w 100%:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna sesja, wygląda jak książkowa sesja pin-up, sama chciałabym kiedyś coś takiego zrobić! Masz wspaniałą figurę i taką laleczkowatą urodę! 1 i 3 zdjęcie to moi faworyci :) Muszę przyznać, że niedawno sama zaczęłam (a w zasadzie zaczęłyśmy) blogować i wkręciłam się w oglądanie blogów innych. Twój jest naprawdę super :) Pozdrawiam i zapraszam na naszego bloga http://cherrydollys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jestes piekna, nie moge sie napatrzec!!! pozdrawiam i zapraszam do siebie ;**

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...