Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

20 lipca 2011

Pin-up by Lady Sabath.

Dziś teaser sesji z Magdą (Lady Sabath), to już nasze drugie spotkanie i jestem z niego bardzo zadowolona. Stylizacji było kilka, ale we wszystkich główną rolę grał pas i nylony ;)
Today I show only a teaser of my second meeting with Magda (Lady Sabath). Special appearance: my new girdlette belt and nylon stockings ;)

20 komentarzy:

  1. Żądam szybko całej sesji! :)Już widzę super buty, jakiś fajowy gorset,a szczególnie chcę zobaczyć w końcu ten pas do pończoch :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pas prezentuje sie świetnie, pokaż więcej zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Więc zdjęć na razie nie mam. Ale jak dostanę to się szybko pochwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie dopracowana trzyma klimat! Brawa! Czekam na kolejne fotografie.

    OdpowiedzUsuń
  6. I am finally here, Lady in Black! Forgive me for not joining sooner.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję. Thank you.
    Shady Del Knight: Welcome to my humble blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się fantastycznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chwal się chwal, bo zapowiada się nieziemsko!

    Co do hippielandu, San Francisco i Scott McKenzie były z nami obecne, nastrajałyśmy się w aucie czekając aż przestanie padać...zatem wstrzeliłaś się cytatem w 100% w naszą stylizację!

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz ode mnie nominację (jak to brzmi :):)) Szczegóły na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz co, obejrzałam całego tego bloga (łącznie z poprzednim) i kurcze, laska porażka normalnie te "stylizacje" które tu prezentujesz nie mają nic wspólnego z retro, bardziej z starymi niemodnymi ciuchami, a buty żywcem wyjęte z 2000 roku...
    Eh... w vintage nie chodzi o to, żeby ubrać coś co jest po prostu "stare" tylko o to, żeby było oryginalne, stylowe i komponowało się z całym wizerunkiem, a u ciebie "bida z nędzą"

    (nie kliknęłabym "lubię to" na fejsie -.- )

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za komentarze.
    Keisi: Dzięki za nominacje.
    Anonimie: Podpisz się. No i po co oglądasz całego bloga, skoro ci się nie podoba? Masz za dużo czasu? Wyluzuj...

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey! Jestem Evelynn i niedawno założyłam bloga, dotyczącego mojej muzyki. Jeżeli jesteś zainteresowana, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zapowiedź. Widzę, że się działo w czasie mojego urlopu. Kiedy zobaczymy coś więcej?

    OdpowiedzUsuń
  15. eh bo po początkowych zdjeciach spodziewałam się czegos całkiem niezlego na tym blogu, ale tylko sie rozczarowałam...
    wybacz specjalnie dla ciebie nie będę zakładac bloga -.-

    OdpowiedzUsuń
  16. eh, bloga to lepiej nie zakładaj...
    ale kronikę to chyba już masz bezimienny Anonimie Gallem zapewne zwany...

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na zdjęcia, ależ piękności!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...