Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

3 lipca 2011

Sezon ogórkowy.

Sezon ogórkowy na dobre zagościł w mediach i na moim blogu. Pogoda paskudna, od dłuższego czasu męczy mnie przeziębienie, sesje zdjęciowe jedna po drugiej zostają odwołane :( Urlop, potrzebuję urlopu! Myślami jestem już nad morzem, a jeszcze cały lipiec w mieście przede mną. Pozostaje mi pochwalić się ostatnimi nabytkami, które już lada chwila doczekają się godnej ich oprawy zdjęciowej (mam nadzieję, jak tylko wyzdrowieję i znajdę fotografa ;)
Stalowy underbust.
Zdjęcie pochodzi ze strony sklepu Restyle.


Pas do pończoch Enya.
Zdjęcie pochodzi ze strony: nylony.pl
Onyx.
Zdjęcie pochodzi ze strony: www.ewa-michalak.pl

Gorset Panache Special Occasions
Zdjęcie ze strony producenta.
PS. Recenzja pasa do pończoch już w następnym poście.

9 komentarzy:

  1. WOW! Ten gorsecik jest przecudny. Czekam z niecierpliwością na zdjęcia z nim w roli głównej :) Inne rzeczy też ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bielizna :)
    Mam nadzieję, że zamówione pończochy w końcu dotrą do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dotarły, razem z pasem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie napisz coś o gorsecie penache. Nie mam zaufania do tego typu bielizny,ale może zmienisz moje nastawienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama jestem ciekawa tego gorsetu. To też mój pierwszy zakup tego typu, jak do mnie dotrze to opiszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowia życzę, a 1 gorset rzeczywiście wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się czarny biustonosz, do gorsetów jakoś nie mogę się przekonać;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...