Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

29 sierpnia 2011

Black Candy part II.


Dzisiaj kolejna odsłona zdjęć, które powstały podczas mojego ostatniego spotkania z Lady Sabath. Fotografie mają bardziej burleskowy klimat i w przeciwieństwie do pokazywanych wcześniej zdjęć, nie zostały poddane tak mocnej obróbce graficznej mającej na celu postarzenie i nadanie wyglądu typowego dla klasycznych obrazków pin-up.
Today I want to show you more of Black Candy photo shoot by Lady Sabath. On this photos you will find more burlesque inspiration and they are not as strongly retouched as classic pin-ups.
 
 
 

21 komentarzy:

  1. You look sensational, L.I.B. You make a marvelous pin-up girl!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! Kto Cię czesał? Bo fryzura jest boska:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie.
    Jestem pod wielkim,wielkim wrażeniem! ;))
    Jesteś piękna i bardzo pasujesz do stylu pin-up,który uwielbiam. ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie - taki stary ebonitowy telefon to super fajna rzecz jest... Uwielbiam to terkotanie tarczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie, ależ look :)
    U mnie butki go wygrania, zapraszam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe zdjęcia, fryzura i oczywiście nylony:-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze.
    Sheila: czesała i malowała mnie pani fotograf - jest wszechstronna :)
    GIF: telefon niestety nie działa ale do zdjęć jest idealny :)
    O_M_C: nylony rządzą ;)

    Thank you Shady, gentleman as always.

    OdpowiedzUsuń
  8. No to jestem pod wrażeniem!! Najbardziej podoba mi się drapieżna 3, wyglądasz zjawiskowo. Świetna poza i mina!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wielkim wrażeniem! Wyglądasz niesamowicie zmysłowo, no i świetne są te nylony:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie piękne gorsety :) bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wyglądasz :) Świetna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o rety ale sesja!!!!!!! rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedno wielkie WOW!!! Genialnie !!! A pierwsze zdjęcie chętnie bym sobie oprawiła!! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  14. To niesamowite, jak perfekcyjna potrafisz być. Genialna sesja!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...