Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

26 sierpnia 2011

Blue Roses.

Podczas wakacji cały czas towarzyszył mi pin-up’owy klimat. Muszę przyznać, że pin-up coraz bardziej mnie wciąga i coraz lepiej czuję się w ciuchach inspirowanych tą stylistyką. Dlatego też nie mogłam się oprzeć temu słodkiemu sweterkowi, na który jeszcze kilka miesięcy temu nie zwróciłabym uwagi. Nadmorskie stragany z różnościami nie zawiodły i udało mi się dokupić opaskę na włosy we wzór w różyczki. Od razu zastrzegam, że buty w tym zestawieniu to przypadek, po trzech dniach ulewnego deszczu, tylko te mi zostały względnie suche :(
I must admit that since I have “discovered” pin-up I like it more and more everyday. I just couldn’t resist buying this sweet rose patterned cardigan. I also managed to buy matching hair band. Just don’t mind the shoes, please. After three rainy days only this pair was dry :(
 
 
Sweter - Lonky,
Top - Pretty Girl,
Spodnie, pasek - no name,
Opaska na włosy - deptak w Ustce.

13 komentarzy:

  1. Fajna, luźna stylizacja. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodko, do twarzy Ci w różach.

    OdpowiedzUsuń
  3. The beach and sea enhance your natural beauty, Lady in Black!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię motyw i zapach róż, dlatego sweterek szczególnie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wakacyjny look! Różyczki urocze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za dobre słowo.
    Thank you so much Shady, you are sweet.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję! W muzyce te 20 lat to już jest dużo ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. the cardigan is very cute. Also, I love the sea.

    OdpowiedzUsuń
  9. sweterek jest boooski :)
    zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Your sweater is adorable! I love the beach photos as well, I wish I lived near the ocean!

    http://americasrose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...