Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

22 sierpnia 2011

Plaża.


Marzył mi się taki pin-up’owy, marynarski kostium kąpielowy. Do niego obowiązkowo duża torba plażowa w pasy i espadryle. Ale na wakacjach ogarnęło mnie tak błogie lenistwo, że nic z tych planów nie wyszło. Zatem ostał mi się ino kostium (no i ręcznik w kotwice, ale nie załapał się na zdjęcia…).
It supposed to be pin-up styled outfit, with matching shoes, bag, etcetera. But I was on holidays and I was lazy….
 Kostium - kupiony nad morzem :)

14 komentarzy:

  1. Fajowy kostium i jaka zgrabna figurka!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kostium! Zazdroszczę figury ;((

    OdpowiedzUsuń
  3. Is that you, Lady in Black? WOW! You have the face and figure to be a top swimsuit model, my dear friend!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny strój na bardzo zgrabnej figurze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki. Thanks.
    Czasem robię brzuszki, częściej jednak hoduję mięsień piwny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna figura

    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny strój na cudownej kobiecie!!

    OdpowiedzUsuń
  8. No sam nie wiem jak to napisać... Może tak: Fiu, Fiu ;) Morze mi się marzy w tym roku ale pewnie nic z tego nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. "na starość"?! tfu, tfu, na psa urok, nawet w żartach tak nie mów :D
    napisałabym, jak bardzo zazdroszczę Ci figury, ale to chyba oczywiste jest :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że przeszedł Ci twój dół wyjazdowy :) ciekawy kostium. Ten zestaw o którym pisałaś to ulubiony zestaw retromiłośniczki. Też miałam to skompletować, ale skończyło się na bikini w kwiatuszki i to wszystko ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję.
    @GIF: Może morze jednak zobaczysz, trzymam kciuki :)
    @tattwa: Dzięki, masz rację, nawet zacytowałam częściowo twój komentarz, na zaprzyjaźnionym blogu :)
    @Marvel Girl: Dół już przeszedł, różne miłe i niemiłe wydarzenia przede mną, nie mam czasu na rozpamiętywanie...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...