Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

23 września 2011

Baskinka/Basquine.

Dziś chwila przerwy od zdjęć ze spotkania z Idą (obiecuję, że jeszcze się pojawią). Ta mała czarna z baskinką urzekła mnie swoją… ceną :) A jako, że przy okazji miała koronkę i była w moim rozmiarze – to naprawdę nie miałam argumentu, żeby jej nie kupić. Muszę przyznać, że już od dłuższego czasu nie miałam na sobie tak krótkiej spódniczki…
This little black dress with basquine enchanted me with its… price :) I just couldn’t resist although I prefer a bit longer skirts. 
 
 
 
 
Sukienka - Pretty Girl Outlet,
Pończochy -
Nylony.pl,
Kolczyki - nn.

11 komentarzy:

  1. Piękna sukienka! Cudny retro styl <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypominasz mi na tym zdjeciu Lily van der Woodsen :)

    OdpowiedzUsuń
  3. It's a smart and sexy outfit, Libby, and you rock it! Have a great weekend, my dear friend!

    OdpowiedzUsuń
  4. o jak elegancko i kobieco, sukienka idealnie pasuje do Twojej super figury, cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzka! Taka kobieca i elegancka... Pozdrawiam i zapraszam też do mnie, na pewno ci się spodoba;) http://mullanstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie!! Ta sukienka jest cudowna i ta koronka...no rewelacja! Mas bardzo ładne nogi i taka długość Ci nie zaszkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka, ładnie Ci w mini.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...