Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

19 września 2011

Gothika.

Każda sesja zdjęciowa jest dla mnie okazją do zabawy własnym stylem, czasem odkrywania nowych obszarów, czasem powrotu do fascynacji sprzed lat. Ale przede wszystkim staram się aby każda sesja miała jakiś motyw przewodni, tak aby każda była inna i niepowtarzalna. Nie inaczej było tym razem, gotycko-nylonowa sesja łączy w sobie moją fascynację muzyką i subkulturą gotycką z czasów gniewnej młodości i obecną, rodzącą się miłość do nylonów. Efekty są nad wyraz ciekawe. Wielka w tym zasługa Darii, która zrobiła ten niesamowity make-up oraz oczywiście Idy, która to wszystko zebrała i utrwaliła dla potomności :)
Zdjęcia powstały w jednym z mrocznych, starych łódzkich parków. Fryzura jest wypadkową mojej absolutnej indolencji w kwestii układania włosów, wiatru i dobrych pomysłów Darii, które uratowały sytuację. Stylizacja to moja sprawka, tylko spódnica jest pożyczona (co o mały włos skończyłoby się katastrofą, bo rozmiar 34 zdecydowanie nie jest dla mnie). No i dodam tylko, że na cały pomysł sesji w kolorach fioletu i czerni wpadłam, gdy zobaczyłam te cudowne fioletowe pończochy.
Every time I prepare a photo session I think of a theme to make unique and interesting photos. This time the theme is gothic stylization and nylon stockings – a tribute to my reckless youth and present affection for vintage lingerie.
This photos were taken by Ida in one of oldest parks in Lodz. It is beautiful and dark place full of trees covered with ivy. Smoky eyes based make-up was made by Daria, who also helped me with my hair. I’m really lousy hair stylist and I have bad hair day everyday – so thank you Daria ;) I took inspiration to this violet and black stylization from the present I was given recently – violet nylon stockings.
 
 
 
Do posłuchania:

20 komentarzy:

  1. Makijaż jest rewelacyjny! Takie mroczne klimaty, bardzo do Ciebie pasują:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mroczny makijaż, pierwsze zdjęcie podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia, ten makijaż rzeczywiście do Ciebie pasuje ;) wyglądasz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bewitching, Lady in Black! That park is highly atmospheric and these are wonderful compositions. The stark blue bricks are a great contrast! You're a beauty!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo tajemniczo. jestem fanką pierwszego zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączam się do zachwytów nad 1 zdjęciem. Stylizacja i makijaż dobrze do Ciebie dobrane - wszystko gra!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypomniałaś mi dawne wyjazdy na Castle Party i muzykę, którą się zasłuchiwałam :)
    Pięknie, po prostu pięknie zagrał ten strój z Twoją jasną twarzą i włosami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, jakoś faktycznie w mrocznych klimatach dobrze się czuję. A najlepiej wyglądam jak już jest całkiem ciemno :)
    Na Castle Party niestety nie byłam, może jeszcze nadrobię. Za to Paradise Lost zawitał kilka lat temu do Łodzi, choć lata świetności mają raczej za sobą, to poszłam z sentymentu :)

    Thank you Shady, you are charming.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia i ładny brzuch :-). Choć wciąż czekam na nylony na widoku :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, szczególnie portrety, Fantastyczny masz makijaż, wygladasz tajemniczo i odrobinę mrocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaskakujesz! Wyglądasz mrocznie, kobieco, niepokojąco - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sesja, ja też lubię takie klimaty! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem pod wrażeniem tych zdjęć! :)
    Pozdrawiam i zapraszam na www.katsuumi.blogspot.com w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ostro, ale ze smakiem:)
    makijaż niesamowity!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję raz jeszcze.
    Pinupcandy - będą, cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...