Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

11 września 2011

Moto Weteran Bazar

Pogoda znowu mnie zaskoczyła, tym razem pozytywnie :) Piękny i ciepły weekend zachęcał do wyjścia z domu – ja wybrałam się na Moto Weteran Bazar.
Jak można przeczytać na oficjalnej stronie internetowej :
„Moto Weteran Bazar to największa w Polsce impreza handlowo-wystawiennicza dla miłośników motoryzacji, kolekcjonerów i hobbystów. Łódzka giełda to miejsce, gdzie każdy może sprzedać, kupić, zamienić, zobaczyć: motocykle współczesne, zabytkowe i klasyczne, samochody zabytkowe i klasyczne, części, akcesoria, literaturę, ubiory, modele, pojazdy wojskowe, militaria, starocie i wszystko, co jest związane z dawną techniką.”
Krótko mówiąc to wielka giełda, na której można znaleźć wszelkiego rodzaju rupiecie, bibeloty, pierdoły i duperele – jednym słowem raj na ziemi :) Niestety nie mogłam tam zabawić zbyt długo, więc już czekam na kolejną edycję.
Moto Weteran Bazar is the biggest fair in Poland for enthusiasts of motorizations and collectors. MWB is the place where everybody can sell, buy, exchange and see: modern, antique and classic motorcycles, antique and classic cars, parts, accessories, books, clothes, models, military vehicles, military accessories, antiques and everything what is connected with old technique.
You can find there antiques, bibelots, junk, scraps, odds and ends – simply: it’s heaven on earth :)







Top – Pretty Girl,
Spodnie, pasek – nn,
Buty – CCC.

11 komentarzy:

  1. świetne samochody :) a Ty wyglądasz jak zwykle zachwycająco:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Magiczne miejsce! Uwielbiam takie giełdy staroci...Autka cudeńka! A TY jak zawsze super!!

    OdpowiedzUsuń
  3. As is the case with our mutual friend Wanilianna, your beauty is enhanced when vintage automobiles are used as props. Have a wonderful week, Libby!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tam pasujesz ;) zresztą i ja też bym się tam chętnie wbiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mijałam lawetę z tym pięknym samochodem :-). Daj znać jak będzie kolejna edycja, chętnie się wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, przy takich samochodach każdy wygląda dobrze. Następna edycja chyba już jesienią, dam znać.
    Thank you Shady.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super miejsce! Szkoda, że mieszkam tak daleko. Panowie byliby zachwyceni samochodami, a ja pobuszowałabym w starociach :)
    Ślicznie wyglądasz, pasowałoby Ci odjechać takim autkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam stare samochody, a już ogórki takie jak ten niebieski doprowadzają mnie do rozczulenia ^^ Fantastyczne miejsce i świetnie wyglądałaś, śliczna bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh, great, i LOVE that kind of fairs too! That must have been much fun :)))

    R.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się Twoje wszechstronność oraz to, że poruszasz różne zagadnienia. Jako historyk jestem zachwycony zdjęciami z tego posta :) :) :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...