Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

14 września 2011

Shopping.

Dotarły do mnie już jakiś czas temu, ale jakoś nie było okazji, żeby się pochwalić zakupami. Długie rękawiczki z Restyle, pończochy z Nylony.pl i wisienka na torcie: sztuczne rzęsy z Inglota. Przesyłka z pończochami zawierała miłą niespodziankę: jasnofioletowa para pończoch to prezent dla Lady in Black :) Dziękuję.
Oj szykuję się do nowych, już jesiennych, sesji…
New accessories and nylons have arrived… 
 
 
 

11 komentarzy:

  1. czekam na jesienne stylizacje!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie, jestem ciekawa jak się prezentują fioletowe na nodze.

    OdpowiedzUsuń
  3. już nie mogę doczekać się zestawów jesiennych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czekam z niecierpliwością:-)
    Nylony cudowne, podzielam entuzjazm pinupcandy do fioletowych:-) Powiedz mi jak dobierasz rozmiar nylonów, bo ja nie mogę trafić na swój:-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Te rzęsy są świetne, mam nadzieję, że pokażesz się w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki.
    @Pin Up Candy: Są bardzo delikatne, prawie ich nie widać.
    @ Retro Styl: Nie mam dobrej wiadomości, ja poszukuję metodą prób i błędów. Staram się dokładnie analizować tabelę z rozmiarami i jakoś do tej pory się udaje. Choć np. właśnie te fioletowe okazały się bardzo długie, przez co troszkę się marszczą przy kostkach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne szpargały. A widziałaś ten nowy żakiet koronkowy z restyle? Kupiłam go :) i mimo, że jest trochę ekstrawagancki to bardzo mi się podoba i już go użytkuję, kiedy tylko mogę.

    A co do nylonów to one są jak mgiełka, ja bym pewnie je dotknęła i by było po nich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech kobiety... zakupy zakupy zakupy

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham takie zakupy! :-) Nie wspominając o prezentach;-) A co! :-) Zakładaj zaraz na siebie to wszystko i rzęsy przyklejaj - będziesz na pewno wyglądać genialnie pięknie! Chociaż i tak już jesteś!:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. I love the lace gloves. beautiful accessories ♥

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...