Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

21 października 2011

Dark Water.

Nieczęsto się zdarza, żeby zdjęcia z sesji podobały mi się wszystkie jednakowo, bez wyjątku. Tak jest tym razem, piękny plener i doskonała współpraca z fotografem zaowocowały jedną z moich najlepszych sesji. A nie zapowiadało się różowo, korek gigant na drodze dojazdowej i pończochy podarte już przy wysiadaniu z samochodu nie wróżyły najlepiej. Jednak efekt końcowy wart był poświęceń. To już moje drugie spotkanie z Konradem i jestem pewna, że nie ostatnie. Dość już słów, niech mówią obrazy…
I’m very pleased with the effects of this photoshoot. Although at the beginning it wasn’t easy. There was this huge traffic jam and later on I tore my stockings just by getting out of the car. But it was worth it. Just see…
 
 
Photos by Konrad
Clothes, make-up & hair by me.

15 komentarzy:

  1. absolutnie piękne zdjęcia, tak jak i niesamowite miejsce stanowiące ich to

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh my!! Beautiful!
    Third shot is my favorite!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, bardzo podoba mi się odważne zdjęcie w wodzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stunning images, Libby! There was a traffic jam because your bewitching beauty stops traffic.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie ja byłam, ze nie widzialam twojego bloga wcześniej:) Swietne sesje, wiekszosc zdjęc bardzo mi sie podoba:) Będe tu teraz częściej:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW!! Jesteś cudowna! Suwam góra - dół ;) i nie mogę oczu oderwać!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna sesja, a ta spódnica jest urzekająca. Ten kolor mnie oczarował, a może nawet zaczarował ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. co za klimat! w pełni dopracowana sesja, widać że każdy szczegół został przemyślany. jest moc!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za miłe słowa, jesteście KOCHANE.
    Thank you so much :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaaaaaaaaa!!!! Bardzo mi się podobają te zdjęcia:-) Ale, gdzie są kalosze? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście piękna sesja. Nie tylko plener jest niesamowity, ale i strój. Spódnica niby prosta, ale materiał jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow amazing photos :o It must have bee a whole lot of fun shooting these!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana cudne zdjęcia, kocham takie klimaty, buźka!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...