Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

3 października 2011

Gothika II.

Dzisiaj druga odsłona zdjęć inspirowanych stylem gotyckim i nylonami.  Zapraszam do oglądania.
Next set of photos inspired by gothic style and nylons. Enjoy.
 
 
 
PS.  Wszystkie zdjęcia z sesji zdjęciowych zebrałam w galeriach, zapraszam do oglądania :)
Linki do galerii znajdują się u góry strony.
PS. To see all my photos just click links (Galeria) on the top of this site.

17 komentarzy:

  1. Podoba mi się, bardzo fajny kolor pończoch! Mam nadzieję, że znajdę Twoje zdjęcie w konkursie Wanilianny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!! Nie mogę się napatrzeć! No cudne te foty ! Makijaż świetny - ostry ale nie przesadzony;), taka piękna diablica jesteś ;) No i spróbuj nie wygrać konkursu u Wanilianny ;) haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Strasznie mi się podoba ta parasolka, oraz makijaż pasujący kolorystycznie do pończoch!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdjęcia, nylony w tym odcieniu wyglądają niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  5. These images take my breath away, Libby! You are positively bewitching! #1 and #4 are killers!

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wcześniej pisałam, że mi się niesamowicie podoba, ale teraz zachwycam się parasolką:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna sesja! Piękna figura, świetny zestaw, rękawiczki, na które sama chętnie bym się skusiła, nigdy wcześniej nie widziałam takich fioletowych pończoch - same superlatywy ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely photos.love the black lace and parasol.Your make up is very pretty.

    OdpowiedzUsuń
  9. No i nie da si,e ukryć, że koronki to jest to nawet w wydaniu gotyckim ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję wszystkim, dzięki takim komentarzom mam siłę i zapał do pracy nad kolejnymi zdjęciami :)
    Thank you all. You give me strength to do more photos :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne nooogiii! I świetne zdjęcia. Wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Absolutnie fenomenalne pierwsze zdjęcie! Wyglądasz po prostu cudownie, zapatrzyłam się na amen :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam i zapraszam do nowego, ekskluzywnego Klubu Miłośników Pończoch - http://www.nylonowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...