Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

10 października 2011

Hot & Cold.

Zrobiło się zimno. Brr. Zmarzliście? Ja nie ;) Wygrzałam się i wypluskałam w basenie za wszystkie czasy, odkrytym basenie! Nie wierzycie, że to możliwe - polecam wycieczkę do Uniejowa. Tamtejsze źródła termalne grzeją przez cały rok i to naprawdę niesamowite wrażenie, kiedy na dworze jest kilka stopni a człowiek tapla się w wodzie solankowej o temperaturze 33 stopni. Obiecałam sobie, że wrócę tam zimą, kiedy spadnie śnieg…
Zdjęć z basenu nie mam, bo jakoś średnio się pływa z aparatem fotograficznym. Za to możecie zobaczyć Uniejów w moim obiektywie.
Autumn came and the weather is really cold. Hot thermal spa is just what you need to worm yourself today :) Unfortunately I don’t have photos from hot pool but you can see the rest of my trip to Uniejów, beautiful old town in central Poland where are hot thermal springs.
 
 
 
 
 

9 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :)
    Z tabliczki się uśmiałąm :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Oj jak ja lubię takie klimaty, gorąca woda w basenie i śniegi za oknem. Polecam Białkę Tatrzańską i Bukowinę.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Anula: Na pewno warto tam pojechać ale wypad w góry to dla mnie większa wyprawa - a do Uniejowa mam tylko 100 km. Poza tym ja czekam na okazję, żeby siedzieć w gorącym basenie ze śniegiem padającym nie za oknem a padającym na głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I wish that I could travel there so that you could show me the sights, Libby. I'd love to see your homeland. Have a wonderful week, dear friend!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Karolinko! mam nadzieję, że po murze nie chodziłaś;-))))

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak. 100 km aby posiedzieć w solance i pochodzić po murze to rozsądna cena ;) Pozdróweczka!

    OdpowiedzUsuń
  7. @Wanilianna: oczywiście, że nie. Jestem w końcu bardzo grzeczną dziewczynką.
    @GIF: 100 km to dodatkowy bonus, pozwala się wyrwać z domu na dłużej ale nie trzeba za długo się tłuc po naszych gładkich i wyremontowanych drogach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie wyprawy!!!dzięki za wycieczkę:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...