Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

27 października 2011

Jesienny spacer.


Uwielbiam taką piękną złotą jesień. Nostalgiczne spacery, długie wieczory, ciepło bijące od kominka (albo raczej kaloryfera)… To już od kilku lat moja ulubiona pora roku – nic w tym dziwnego, tak się jakoś składa, że najpiękniejsze chwile w moim życiu zdarzają się właśnie jesienią. Ale ja nie o tym, tylko o spacerze ;) Zdjęcia z tej przechadzki były już na blogu (przynajmniej częściowo) przy okazji Dnia Pończoch. Dziś prezentuję całość stroju, inspirowanego modą lat 40-tych. Niestety do pełni szczęścia brakuje mi pasującego nakrycia głowy, wszak w tamtych czasach żadna szanująca się kobieta nie wychodziła z domu bez kapelusza.
 
 
 
 
 
 
 
Spódnica – krawcowa,
Marynarka – Pretty Girl,
Sweterek – F&F,
Bluzka – nn,
Rękawiczki – Restyle,
Pończochy – Eva Chic, nylony.pl,
Buty – Fleq,
Lis - vintage.

12 komentarzy:

  1. Ślicznie! Bardzo mi się podoba. Tylko ta głowa lisa trochę mnie przeraża ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Spódnica z botkami wygląda rewelacyjnie przy Twoich długich nogach, aż pękam z zazdrości:-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne i bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. With or without a hat you look fabulous, Libby! This is a very smart outfit and I love how you blow a kiss. Have a terrific day in Poland, dear friend!

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz zjawiskowo, spódnica ma świetny fason

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to się na modzie nie zmam... ale cała reszta super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh, i love your outfit! Very nice :)

    R.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie ! Wyglądasz olśniewająco!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...