Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

28 listopada 2011

The Devil Is a Woman II.


Kolejna porcja zdjęć powstałych podczas Foto Deja, tym razem autorstwa Przemka. Fotki są nieco grzeczniejsze, no i towarzyszy mi lisek. Mam nadzieję, że tym razem już nikogo nie zbulwersuję ;)
Next set of photos from Foto Dej made by Przemek Sikora. Enjoy.
 
 

Make up - Marta SDVmakeup,
Styling - Lady in black.

13 komentarzy:

  1. No nie zdjęcie nr 3 jest prze prze cudowne! Jesteś taka śliczna i zgrabna! A na dodatek masz liska na jakiego choruję od jakiegoś czasu ;)Bo ja głupia jak miałam takiego to z niego kołnierz zrobiłam i płaczę za nim do dziś ;) A odnośnie szmateksów to wiesz od jakiegoś czasu nie kupuję nic drożej niż 1 zł, mam już tyle szmat że nie mam gdzie tego trzymać, i wyznaję zasadę że jak mam mieć jakieś cudo to na mnie poczeka i chodzę tylko w dni po 1zł. Mam 5 szmateksów które mają jeden dzień wyprzedaży po 1zł na wszystko, a jeden szmateks po 0,50 zł od 12:00 we wtorki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Awesome!
    Zapraszam do licytacji na moich aukcjach:
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  3. You're just my style, Lady in Black! Have a wonderful week, dear friend!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor szminki.
    Przedostatnie zdjęcie jest najcudowniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, bardzo mi się na nich podobasz. Aczkolwiek ten lisek jakoś tak mnie rozczulił...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ z Ciebie kobieta wamp :) Dwa pierwsze zdjęcia prześliczne po prostu, ale podobają mi się wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny blog:), zapraszam więc po nominację, pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz!!! ja z pocztówek z lat 30-tych!! oczu nie można oderwać!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaniemówiłam... nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...