Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

24 listopada 2011

The Devil Is a Woman.

W ubiegłą sobotę miałam okazję uczestniczyć w Foto Deju w Domu Towarzystwa Kredytowego w Łodzi. Dla niewtajemniczonych wyjaśniam, że Foto Dej to niezwykła impreza, organizowana przez portal Moje Miasto (relacja tutaj), w czasie której można zwiedzać i fotografować obiekty zwykle niedostępne dla osób postronnych. Tym razem udostępniono dawną siedzibę Towarzystwa Kredytowego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 21. Budynek wybudowano w latach 1878-1881 a zaprojektował go znany architekt Hilary Majewski. Reprezentacyjna siedziba powstała na potrzeby założonego przez łódzkich fabrykantów  Towarzystwa Kredytowego Miejskiego. Po II Wojnie Światowej przez wiele lat w budynku mieścił się Instytut Stomatologii Akademii Medycznej w Łodzi a przepiękny, okazały gmach popadał w ruinę. Dopiero kilka lat temu budynek został kupiony przez firmę, która zdecydowała się przeprowadzić w nim gruntowny remont.
Kiedy dowiedziałam się o tym, że będzie okazja zrobić sesję w tym budynku od razu przyszła mi do głowy stylizacja retro: lata 40-te, pończochy, futra, woalka – jednym słowem glamour. Początkowo miałam być tylko ja i Łucja ale w całą sprawę zaangażowało się więcej osób, dzięki czemu koniec końców będę miała zdjęcia od trzech fotografów. Oraz zapewne jestem również obecna na zdjęciach zupełnie nieznanych mi osób, jako że byłam tam jedyną tak wystylizowaną modelką ;)
Dzisiaj przedstawiam zdjęcia zrobione przez Łukasza, który bardzo spontanicznie włączył się do naszej sesji :) Dzięki temu zdjęcia mają nieco reporterski charakter. Specjalne podziękowania należą się również Marcie z SDVmakeup za wykonanie makijażu oraz pani Ewie z salonu Jean Beira za stylizację fryzury.
Recently I took part in fantastic event called Foto Dej (Photo Day) organized in beautiful, just renovated building from XIX century. We had opportunity to see and photograph places that are usually closed for viewers. I wanted to have retro glamour styling: 40’s, furs, nylons, etc. and asked my friend photographer to do this photo shoot. But it appeared that more people was interested and finally got involved in this project. So I’m having photos from three different photographers :)
Today I’m presenting photos made by Łukasz Ratajczyk - a photo reporter. And I would like to give special thanks to SDVmakeup and Jean Beira Hair Salon. 
 
 
 
 
 
Make up - Marta SDVmakeup,
Styling - Lady in black.

20 komentarzy:

  1. genialna stylizacja!

    Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne miejsce i stylizacja do niego idealna! Czekam na więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale, stylizacja piękna i to że byłaś ambasadorką stylu retro! Następnym razem proszę o zaproszenie na taki dej :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz obłędnie, te zdjęcia powaliły mnie na łopatki :)

    pozdrawiam serdecznie,
    chocarome

    OdpowiedzUsuń
  5. I tak przed obcymi ludźmi w tych pończochach i podkasanej spódnicy??:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja nie mogę!! Wyglądasz cudownie!! 4 zdjęcie powiesiłabym sobie nad łóżkiem!! Cudownie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to się prezentuje :) Aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo zmysłowa sesja ;)
    cudownie leży na Tobie gorset <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo wszystkim dziękuję za miłe słowa :)
    @Carrie: będą, spływają do mnie powolutku...
    @Pinupcandy: się robi, z pewnością będzie jeszcze nie jeden!
    @Anula: nie krępuj się ;)
    @Anonim: a gdzie jest napisane, że ja tak przez cały czas tam leżałam? Poza tym, tam nie było tłumu gapiów, tylko kilku fotografów, najwyraźniej nie rozumiesz czym jest pozowanie przed obiektywem :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pończochy na wierzchu! Osz Ty bezwstydnico :D Hihi :P
    A już na poważnie ^^ Gratuluję wspaniałej sesji. Idealna stylizacja w takie eleganckie miejsce :) Też bym chętnie kiedyś wzięła udział, ale nie mam doświadczenia w pozowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hot! Hot! Hot! Lady in Black looks fabulous in black & white!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia. Widać, że uwielbiasz ten styl i czujesz się w nim, jak ryba w wodzie. Prawdziwa z Ciebie modelka!
    Zdjęcia bardzo fajne, podobają mi się. A taka możliwość sesji w ciekawym miejscu - czad!
    Tym bardziej podczas takiej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to ja się piszę na wiele modelek ;) jak zawsze - tym bardziej, że w miejscach odnowionych, jako wielbicielka "ducha" - nie mam czego fotografować... za to uwielbiam wtedy fotografować KOGOŚ :)
    Dziękuję Karolinko za sesję, zdjęcia... za kilka chwil ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. i like your blog!l want to follow you! join my blog)i"ll be very happy)
    http://lenascookbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurczę, nie wiedziałam o tej akcji... Szkoda :(

    Nie rozumiem co jest złego w pończochach i podkasanej spódnicy. Na sesji czasem trzeba się na środku parku przebierać, jak chce się mieć fajne zdjęcia to trzeba być oswojonym z takimi sytuacjami...

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful!
    The last picture is my favourite one :)
    Have a nice weekend
    R.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie! Najbardziej podoba mi się ze spódniczką - tak nieoczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł na imprezę! Szkoda, że nie ma takiej w Krakowie (albo ja o niej nie wiem). Śliczna sceneria (ta lampa!) i stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...