Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

14 listopada 2011

Forever Crazy - Crazy Horse.

Już jutro!
Tomorrow!
 
 
Przygotowania czas zacząć :)
Time to prepare :)
 
 
A będzie tak:
And I'm going to see this:
Antoine Poupel, materiały prasowe
PS. Wiem, że cena biletów mogła przyprawić o atak serca. Dlatego uprzedzam pytania. Nie, niestety nie znalazłam sponsora. Za to trafił mi się kupiec na nerkę :)

16 komentarzy:

  1. no, no, no! zazdroszczę, ja dopiero w niedzielę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przygotowania idą pełną parą jak widzę :)
    Ale Ci zazdroszczę! Dla mnie niestety o wiele za drogo. Mam nadzieję, że zdasz później relację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością napiszę jak było, ale zdjęć z występu raczej nie zamieszczę. Podejrzewam, że tylko akredytowani fotografowie będą mogli focić.
    @Anja: Ceny biletów zdecydowanie zbyt wygórowane, to prawda.
    @Rafaello: Występ słynnego kabaretu Crazy Horse :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale swoje zdjęcie w tej elegancko zapowiadającej się stylizacji zamieścisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polak potrafi ;) jakieś fotki z rękawa?? Czekam na opowieści jak było no i fotkę jak wyglądałaś na występie !! I który masz sektor? Czy stolik dla Vipów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanej zabawy! Och, jak zazdroszczę...:-))

    OdpowiedzUsuń
  7. @Anja: stylizacja jest wariacją tej z urodzin u Candy. Zdjęcie zamieszczę, jeśli będzie coś na nim widać, bo czarne ciuchy po ciemku średnio wychodzą na zdjęciach ;(
    @wanilianna: śpieszę z chusteczką :)
    @Anula: Stolik dla Vipów kosztuje tyle co moje dwie nerki :) Ale mam świetne miejsce w III sektorze.
    @Retrostyl: dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wohooho! Cena niezła,mnie przyprawiła o zawrót głowy. ;) Ale gdybym pracowała, nie miała ważnych terminów płatniczych,a nie uczyła się tak jak teraz -to czemu nie! Dla takiego widowiska... Zazdroszczę ogromnie! ;)
    Dobrej zabawy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lady, napisz coś na temat butów, bardzo ładnie wyglądają. Na moich urodzinach wyglądałaś olśniewająco.

    OdpowiedzUsuń
  10. @ PinupCandy: Dzięki. A buty to Centro - podobno jakaś nowa marka. W każdym razie sklep jest w Porcie Łódź, a same buty są w bardzo przystępnych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie pełna relacja? Ja idę w niedzielę...

    OdpowiedzUsuń
  12. Bez nerki, ale za to w sztucznych rzęsach - w pełni profesjonalna fanka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te rzęsy są super. Ja bym się bała jakoś tak nakleić, ale Ty już na pewno masz wprawę. Szkoda, że nie ma fotki, jak wyglądałaś :) Może da się coś zrobić w tej kwestii? ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...