Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

7 listopada 2011

Nostalgia.

Jakiś czas temu Lady in black nawiązała współpracę z marką black ribbon lingerie. W związku z tym miałam zaszczyt zostać twarzą (a raczej pupą) najnowszej kolekcji marki o nazwie Nostalgia. Byłam pełna obaw o efekty sesji zdjęciowej, w końcu zdjęcia w bieliźnie to trudny temat, zarówno dla modelki, jak i fotografa. Razem z autorką zdjęć, Łucją, postanowiłyśmy zrobić sesję w klimacie przedwojennych erotycznych fotografii, bardzo niewinnych w porównaniu z współczesnymi. Myślę, że się nam udało, z resztą - oceńcie sami.
PS. Przypominam o konkursie KLIK, do wygrania wspaniałe gatki i haleczki black ribbon lingerie.
I’ve already mentioned black ribbon lingerie - a new brand of retro lingerie for women. Recently Lady in black and black ribbon lingerie started cooperation that resulted with photosession for blr new collection called Nostalgia. I had many doubts before shooting because taking photos in underwear is difficult for a model (and a photographer as well). With Łucja (the author of photos) we decided to make session inspired with retro erotic photos. They seem so innocent comparing to modern ones ;) 
 
 
 
 
 
 

14 komentarzy:

  1. Myślę, że to udana sesja :)
    Gatki w wersji różowo-czarnej dotarły do mnie jakiś czas temu i są boskie. Fajnie wyglądają i dobrze się noszą :) Ostrzę sobie zęby na haleczkę do kompletu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie! Tak delikatnie, ale jednocześnie bardzo kobieco i ponętnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie super! Erotyczna fotografia przedwojenna - świetna inspiracja. Masz genialne nogi i wyglądasz na zdjęciach rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. "Pupa marki Nostalgia" ;) Uśmiałem się! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Retro style suits you, L.I.B. You look marvelous! Thank you for posting and have a terrific week, dear friend!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba oprócz dwóch pierwszych zdjęć (na drugim plamy na udzie wyglądają jak siniaki, na pierwszym kolor tła nie pasuje do bielizny). Numer 4 jest moim ulubionym zdjęciem - bardzo fajna kompozycja i obróbka! A pupę (nostalgiczną) masz świetną, więc nie przejmuj się zupełnie i dawaj więcej fot.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się pomysł z piórami, a majteczki z czarną wstawką są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WoW great retrò style!really!come to see my blog and my Chanel and Gucci GIVEAWAYS!!
    therightmixoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty wiesz, że jestem zachwycona:-) Całuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite zdjęcia! Takie zmysłowe i delikatne! Jesteś genialna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję :)
    Thank you so much :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Very nice blog....
    Hi!!! my name's martina and I come from Italy. I love your blog... and I hope you'll visit my blog and you'll follow me! Kiss!
    I wait you!
    Marti♥
    Glamour Marmalade
    Facebook Page
    Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że gdzieś zapodział się mój komentarz, a pisałam, że bardzo mi się podobają trzy ostatnie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...