Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

21 listopada 2011

Wyniki konkursu - Bielizna: Moja najlepsza przyjaciółka.

Bardzo dziękuję za zainteresowanie konkursem oraz za wszystkie przesłane zgłoszenia. Niestety nie mogłam nagrodzić wszystkich, choć bardzo bym chciała. Obrady jury były burzliwe ale owocne, oto nagrodzone prace:
ex aequo
Jola i stanik Stefan

Paulina i pas do pończoch

II 
Wanilianna i jej białe pończochy

III 
Dorota i zabójcze pończochy

oraz dwa wyróżnienia:
Ania oraz Kasia i ich pończochy.

Przyznacie same, że sponsor jest wyjątkowo hojny :) Zwyciężczyniom serdecznie gratuluję wygranej. Proszę zajrzyjcie na stronę black ribbon lingerie, zapoznajcie się z tabelą rozmiarów i skontaktujcie z firmą w sprawie wyboru nagrody.

16 komentarzy:

  1. Hahaha, stanik Stefan rządzi :D
    Gratuluję wszystkim i dziękuję za wyróżnienie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie dziękuję SZANOWNEMU JURY!!!!! To dla mnie ogromnie miła wiadomość - pięknie rozpoczął mi się ten tydzień:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się podobają białe pończochy i pistolet w pończochach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Yay, Wanilianna! Yay Lady in Black! Have a wonderful week, dear friend!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha, ha - świetny pomysł ze Stefciem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, szkoda, że nie wzięłam udziału... no cóż postaram się następnym razem. Gratuluje wygranych!

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, Stefan świetny :) Gratuluję wszystkim!
    Ps. Do kiedy można zrealizować rabat?

    OdpowiedzUsuń
  8. @Anonimowy: Szczegóły dotyczące odbioru nagród poda właścicielka brl, proszę o bezpośredni kontakt z firmą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie zdjęcia obłędne, stanik Stefan wymiata !

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo za zaszczytne trzecie miejsce! Tym bardziej, że wszystkie fotografie prezentuja się świetnie, przyjemnie się patrzy na Panie i ich bieliźniane skarby :-)
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. Stanik Stefan rewelacyjny :) Zasłużone pierwsze miejscem umarłam ze śmiechu :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla nagrodzonych. A sponsor rzeczywiście był bardzo hojny! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...