Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

30 grudnia 2011

Get the Party Started.


Gdybym miała fundusze, których nie mam… Albo gdybym szła na elegancki bal, na który nie idę… W każdym razie jeżeli ktoś ma i idzie, a nie ma pomysłu co na siebie włożyć, może skorzystać z mojej podpowiedzi.
If I were a wealthy person or I were invited to a fancy ball… 


A ja spędzę Sylwestra prawdopodobnie tak i zapewniam, że w tym kubeczku będzie coś lepszego niż gorąca herbata :)
But I’ll spend my New Year’s party like this and this cup is going to contain much more than hot chocolate:)
 Do zobaczenia w Nowym Roku!

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam sylwestra w piżamie i z grzanym winem ;) W tym roku idziemy do znajomych, ale kilka takich spędzaliśmy - jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Happy new year, Lady in Black! I will remain a faithful follower in 2012. Take care, dear friend!

    OdpowiedzUsuń
  3. Baw się dobrze!!:)

    ja w tym roku dla odmiany idę na salę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw nr 2 bardzo w moim stylu... tylko gdzie kupić takie rękawiczki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwester w domu też jest, fajny :) Polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybieram zestaw nr 2, ale może nie w tym roku... tak jak Ty zostaje w domku z rodzinką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie zestaw 2! I ja również w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Los spłatał mi figla i jednak idę na Sylwestra. Choć to "tylko" domówka u sąsiadów to zestaw nr 3 niestety jest nieaktualny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zestawy, chętnie bym coś zabrała dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kolaże, najbardziej podoba mi się torebka-serduszko i te cudne rękawiczki...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...