Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

2 grudnia 2011

Lipstick giveaway – Besame Chocolate Kiss.

Mikołajki za pasem, pora na mikołajkową rozdawajkę. Do wylosowania jest piękna szminka firmy Besame. Czy jest jakiś haczyk? Niestety jest, mianowicie szminka jest w kolorze czekoladowym, dla mnie zdecydowanie zbyt ciemnym. Dlatego mam prośbę, aby w losowaniu wzięły udział TYLKO te dziewczyny, którym taki kolor odpowiada. Jeżeli wolicie róż i czerwień, tak jak ja, dajcie szansę na wygraną innym.
Aby wziąć udział w losowaniu należy polubić moją stronę na Facebooku lub dodać blog do obserwowanych oraz zostawić pod tym postem komentarz z imieniem i adresem e-mail. Rozdawajka trwa do 5 grudnia włącznie a w Mikołajki ogłoszę zwycięzcę.
PS. Aby z góry rozwiać wszelkie wątpliwości informuję, że sponsorem konkursu jestem ja sama :) Szminka jest oczywiście nowa i nieużywana, dostałam ją w prezencie, niestety to nie „mój” kolor.
Giveaway - here we go :) You can win beautiful Besame lipstick. So, where’s the catch? The color – it’s dark chocolate. So please take part in this giveaway ONLY if this color suits you. If you prefer red and rose like me, please give a chance for winning others :)
To enter this giveaway you need to like my facebook page or follow this blog and leave the comment with your name and e-mail address under this post. You have time till 5th December. I’ll announce the winner on 6th December.
Do posłuchania. 
Marta Mirska - Bésame mucho

18 komentarzy:

  1. Magda
    magdajasionek1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł na rozdawajkę, chyba pierwsza na "naszych" tematycznych blogach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne opakowanie ma ta szmineczka!
    Ania - wojcikiewiczania@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Irmina
    irmina.warmachowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Magdalena
    Mona103@op.pl

    Ja sama używam takich pomadek bardzo rzadko, ale moja mama uwielbia wszelakie brązy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, spodobała mi się ta piosenka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sylwia
    sylawia@gmail.com
    (fb lubię jako i-am-sylawia.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasia
    kasiakowalczyk8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Magda
    morholcik@gmail.com

    Kolor w sam raz dla ciemnych włosów i bladej cery^^

    OdpowiedzUsuń
  11. yesiwantyouback
    yesiwantyouback6@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...