Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

27 grudnia 2011

Prezenty/Gifts.

Święta już za nami, na osłodę pozostały prezenty :) Częścią z nich zamierzam się tutaj pochwalić, choć z pewnością pojawią się na blogu jeszcze nie raz. Niektóre prezenty kupiłam sama na długo przed świętami, niektóre „znalazłam” później pod choinką a niektóre były zupełną niespodzianką. Tak czy inaczej, dziękuję ci Mikołaju!
So, Christmas’s over :( But I still got presents and I want to share them here. Some of it I bought by myself and later “found” under Christmas tree but some were great surprise – for instance I was startled to see this chic gartelbelt ;) Thank you Santa.
 
Zegarek firmy Glitter to wygrana w jednym ze świątecznych konkursów, kiedy go odbierałam zobaczyłam torebkę i musiałam ją kupić. Szczęśliwie wcześniej znalazłam na stronie firmy informację, że każda osoba, która zapisze się do newslettera otrzyma 25% rabatu na wybraną rzecz. Oczywiście niezwłocznie to uczyniłam, a i wam polecam :)
Dzień przed Wigilią otrzymałam wspaniałą niespodziankę ze sklepu Nylony.pl. Byłam zupełnie zaskoczona zawartością paczki :) Pas jest cudowny, sama chyba nigdy bym się nie odważyła na zakup tak frywolnego modelu ale kiedy go przymierzyłam zaparło mi dech w piersiach.
Torebka, zegarek - Glitter,
Buty - CH "Ptak",
Sztuczne rzęsy - Allegro,
Pas do pończoch - Edith, Nylony.pl,
Kolczyki - nn.

14 komentarzy:

  1. Jakie piękne prezenty. Przecudnej urody pas (pochwalę się, że też dostałam prezent z nylonów, ale nie od sklepu). Jakie świetne buty można na Ptaku znaleźć, muszę zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Please model your gifts for us, Lady in Black. Santa and I can't wait to see how they look on you!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję.
    @szmaragda: I to skórzane :) Mam spisany nr stoiska, mogę ci podać.

    OdpowiedzUsuń
  4. A to poproszę i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie najcenniejszym prezentem w te święta była maja rodzina w komplecie :-)
    W każdym razie podzielam słowa Shady Dell Knight! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka jest piękna (zwłaszcza koronka raczej nietypowa przy kuferkach), ale powaliły mnie przede wszystkim buty! Perfekcyjny fason, takie a la wiktoriańskie trzewiczki często niby są w porządku, ale jednak jakieś zbyt przysadziste albo wiązanie nie takie, a te są doskonałe. Bardzo, bardzo zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super buty, napisz coś o nich. Nylony postarały się, tyle prezentów dla blogerek! Jestem pełna uznania :-) Czekam na zdjęcia w pasie, może też skuszę się na coś podobnego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torebka, zegarek też wpadł mi w oko... Pokaż prezenty na sobie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, chyba za mną taki pas zaczął chodzić :)) Jak tam frywolny - seksowny normalnie, no!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego uważasz ten pas za frywolny? ;)

    Świetne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  11. @ Klamoty, Carrie: Jest dużo bardziej wycięty, niż inne pasy. Ale nie narzekam, co to, to nie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...