Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

20 stycznia 2012

History Repeating.


Styl retro staje się coraz bardziej popularny, co mnie osobiście bardzo cieszy. Niedawno miałam przyjemność udzielić wywiadu dla portalu Moje Miasto, w którym opowiadam o mojej fascynacji retro i moim blogu (do przeczytania tu: klik).
Widzę też coraz więcej pin-up’owych zdjęć, co również mnie cieszy. Moja fascynacja pin-up’em nie mija i dlatego zdecydowałam się na kolejną sesję zdjęciową w tym stylu. Różni się ona znacznie od poprzedniej, którą możecie zobaczyć tu: klik.
Razem z Łucją postanowiłyśmy zrobić mały eksperyment, którego rezultat okazał się moim zdaniem bardzo zadowalający. Zdjęcia są zabawne i nieco frywolne. Dodam tylko jeszcze, że ta sesja, była niezłym sprawdzianem cierpliwości, gdyż każde z ujęć musiało być powtarzane aż cztery razy. Zobaczcie dlaczego ;)
Retro style is getting more and more popular. And that makes me very happy. Recently I was even interviewed by local web portal called Moje Miasto and I had an opportunity to talk about my fascination with retro.
I also decided to have another pin-up styled photo shoot (you can see previous one here: click). I think my new photos are funny and a little flirty. This photo shoot needed a lot of patience as we had to repeat every single capture four times! Just see ;)
Photo, make-up & hair: LangeL
Styling: Lady in black

17 komentarzy:

  1. Genialny pomysł! Zdjęcia są świetne, wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne zdjęcia, kwintesencja kobiecości!
    zachwycasz...

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie :) genialnie pomyślane i wykonane

    OdpowiedzUsuń
  4. to nie moje klimaty, ale podziwiam ;-))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. You are a gorgeous pin-up, Lady in Black! I'd like to have a deck of playing cards with your image on all 52!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, super sesja! I bielizna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie jest moim faworytem. Wywiad przeczytany - gratulacje, Karolino :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja może o zdjęciu z nagłówka - tym z nożem - Jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała sesja! Wywiad też bardzo mi się podoba, można dowiedzieć się czegoś więcej niż na blogu, a mówisz naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra, bardzo mi się podoba pomysł :-) Poza tym podobasz mi się w tych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Like the red tutu and the black bustie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Congratulations on the interview :)
    I love these fotos & the idea to do the same pose a few times with different outfits :)
    Have a nice week

    R.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...