Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

16 stycznia 2012

Let it snow.

Nie mogę się powstrzymać. Spadł śnieg a ja cieszę się jak dziecko :) Dlatego dziś wreszcie mogę przedstawić mój zimowy strój. Ubrania niemarkowe, za to kupione zgodnie z filozofią wspierania polskich producentów (a bez wielkiej filozofii - kupione po prostu w CH Ptak pod Łodzią). Płaszczyk wełniany i skórzane butki, krótko mówiąc Francja-elegancja :)
I just can’t resist posting winter photos. At last, we have snow here :) I’m happy as a child…
 
 
 PS. Entuzjazm nieco mi opadł, kiedy poszłam odśnieżać samochód…
PS. I’m not so enthusiastic about snow since I had to remove it off my car :(

Uwaga:
Pojawiłam się ponownie na zdjęciach na blogu Pin Up Candy. Oczywiście znów mam niecne zamiary...
My photos are on Pin Up Candy's blog. Me as a notorious killer, again ;)

Płaszcz - Hebe Woman, CH Ptak,
Skórzane buty - CH Ptak,
Torba Glitter,
Rękawiczki, komin - nn.

12 komentarzy:

  1. na tle śniegu zdecydowanie się odcinasz jeśli chodzi o kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i pięknie, a jak widać na załączonym zdjęciu wielbicielki pończoch też noszą spodnie! Te buty coraz bardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Everyone should be childlike in certain ways, Lady in Black. You look lovely against the snow. Have a great week, dear friend!

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz :)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas raz pada a za chwilę znika. Poznań coś nie daje rady;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem zdecydowanie za wspieraniem polskich producentów, wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  7. beautiful outfit! you look great! :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszczyk i butki super, to prawda, ale mnie chwyciła za serce torebka - fantastyczna!
    Odśnieżanie auta jest w grupie najbardziej znienawidzonych przeze mnie czynności zaraz za prasowaniem, brrr...

    OdpowiedzUsuń
  9. A co to za określenie "niemarkowe"? Jak najbadziej markowe- przecież wiesz kto to uszył...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za miłe komentarze. Thank you so much :)
    @Kain: Pisząc "niemarkowe" miałam na myśli, że nie są to ubrania żadnej znanej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. You look beautiful as always :)
    It is not snowing here but raining all day and very cold... i will have a look at your pics on "Pin Up Candy" also. Have a nice week!
    R.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...