Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

13 stycznia 2012

Trzynastego…/Friday the 13th.

W tym tygodniu zdążyłam złamać ząb i zostać okradziona, ciekawe co przyniesie mi piątek trzynastego ;)
Prezentowany dziś zestaw pojawiał się już na blogu z drobnymi modyfikacjami (klik i klik) ale jakoś nigdy nie miałam okazji lepiej go zaprezentować, choć byłam o to poproszona. Dziś nadrabiam zaległości. 
This week I already broke my tooth and something was stolen from me. I can’t wait to see what this infamous Friday will show :) I showed this set already (here and here) with small changes. But now, at last, I have decent photos.
 
 
Zdjęcia te powstały przy okazji sesji zdjęciowej w stylu pin-up, która z pewnością ukaże się niedługo na blogu :)
Spódnica, petticoat - Salon Sukien Ślubnych Pablo Morales, Allegro,
Top - Promod,
Underbust - Absynt,
Mitenki - Ko-Moda, wygrane u Szmaragdy,
Nylony - Cervin Seduction Couture Bicolore, nylony.pl,
Buty - Centro.

22 komentarze:

  1. Nareszcie coś nowego :D
    Piękne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie, jak tam gorset? dobry rozmiar? zazdroszczę gifa, sama nad tym pracuję i nie mogę zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  3. @Anja: Cieszę się, że się podoba :)
    @Candy: Wzięłam S, bo taki mieli i jest idealny! Dzięki, że mogłam przymierzyć :) A gif to nic trudnego, trzeba tylko mieć odpowiednie zdjęcia i już.

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm sorry to learn of your bad luck, Lady in Black. Hopefully, Friday the 13th with be a surprisingly lucky day for you, dear friend!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięĸnie!
    mam tę samą spódnicę:-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz buty dokładnie takie, jakich szukam już bardzo długo... :( Gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miłe komentarze :) Thank you Shady :)
    @Retrostyl: Miło mi, z tego co wiem Candy też - musimy uważać przed ewentualnym wspólnym spotkaniem :)
    @Julita: w Centro w Porcie Łódź.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! Jaka Ty jesteś szczuuuupła :) + Mam nadzieję że dzisiejszy dzień przyniósł Ci tym razem nie pecha, ale szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  10. No i jak? Bo piątek już prawie zleciał... Mam nadzieję, że przetrwałaś bez dalszych start?

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz zachwycająco, ten rodzaj spódniczek dodaje kobiecie zmysłowości

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za miłe słowa. Piątek przetrwałam, jest OK :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może przyszły tydzień będzie lepszy? Piękniejesz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozkoszny gorset. Piękna z Ciebie kobieta. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba D:
    na 100% będę wpadać częściej :D
    aa i oczywiście obserwuję :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastycznie! Warstwowy gif to świetny pomysł, nie mogę zdecydować, która wersja stroju podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo słodka sesja :)
      Buty są przepiękne. Ciekawe, czy jeszcze są dostępne w tym sklepie. Pamiętasz może ile kosztowały?

      Usuń
    2. Nie pamiętam, ale kupiłam je w promocji i były naprawdę tanie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...