Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

15 lutego 2012

Black Widow - High Waisted Pencil Skirt.

Kilka tygodni temu pokazywałam na blogu materiał i wzór spódnicy, która miała z niego powstać. Dziś mogę się pochwalić już gotową, jeszcze świeżutką spódnicą (widać ją również na zdjęciach z poprzedniego posta). Uważam, że ten fason jest niesamowicie kobiecy i odpowiedni dla każdej figury. W każdym razie, ja ze swojej spódnicy jestem bardzo zadowolona.
A couple of weeks ago I showed you a fabric and a pattern of the skirt. Now I’m showing you results of this project. In my opinion this kind of a skirt is suitable for any woman’s shape. I hope that you will find my black outfit as a nice change after too sweet Valentine’s day ;)
 
 
 
 
Fascynator z woalką to mój wyrób własny, trochę tiulu z pasmanterii, stara broszka, nożyczki i gotowe. Bransoletkę dostałam w prezencie od projektantki, dziękuję :) 
PS. Optymistyczne barwy dzisiejszej stylizacji dedykuję wszystkim, którzy szukają odtrutki na wczorajszą porcję kiczu i słodyczy w sieci ;)
Spódnica - krawcowa, mój projekt na podstawie Mode Merr,
Bluzka - Pretty Girl,
Woalka - DIY,
Bransoletka - Alchemic Couture, rękodzieło,
Pończochy - nylony.pl,
Buty - Deichmann. 

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie spódnice! Twoja jest idealna:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomniałaś mi, że muszę sobie uszyć jeszcze wiele takich spódnic! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ołówkowych nigdy za wiele. U mnie już szyje się kolejna :)

      Usuń
  3. Zapraszam do zajrzenia na strony: www.sztukawina.pl oraz www.scottishhouse.pl coś dla koneserów dobrych trunków oraz cen ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. The Lady in Black looks beautiful in any color of the rainbow. Have a wonderful Wednesday, dear friend!

    OdpowiedzUsuń
  5. I wrote Wednesday and it printed Sunday!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, spódnica jest piękna i uniwersalna. Cieszę się, że coraz więcej mamy nakryć głowy na blogach!

    OdpowiedzUsuń
  7. I hope, the black widow is not that poisonous ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie tam, jest łagodna jak baranek :)

      Usuń
  8. Dziękuję za wszystkie komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Bardzo oryginalne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  10. gorgeous blog! the lace back is amazing:)

    http://canvasofculture.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódnica rzeczwiście jest świetna; poza tym fantastyczne buty! I dziękuję za nowe słowo - pierwszy raz zobaczyłam nazwę 'fascynator' :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...