Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

27 lutego 2012

Kontra(fałda)/ Inverted pleat.

Pokazywałam już czarną ołówkową spódnicę, szytą według mojego pomysłu, inspirowanego modelem z Bettie Page Clothing. Dziś przyszła pora na jej młodszą siostrę, szarą spódnicę z podwyższonym stanem. Spódniczka z przodu ma dwie kontrafałdy, sięgające nieco ponad kolano, oraz z tyłu, zamiast rozcięcia, pojedynczą kontrafałdę.
Takie rozwiązanie sprawia, że jest ona bardzo elegancka i pięknie się układa, podkreślając figurę.
This lovely vintage style pencil skirt has two inverted pleats in front and one inverted plead in back. This skirt, made by my design inspired by Bettie Page Clothing, is a younger sister of the black high waisted pencil skirt I’ve showed here couple of weeks ago.
 


10 komentarzy:

  1. Ładnie podkreśla biodra :-)

    www.mrgugu.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomina mi spódnicę mojej mamy, którą jej kiedyś podkradałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ołówkowość, kontra fałdy, podniesione stany to nie na moje nerwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna spódnica, te kontrafałdy tylko dodają jej uroku:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...