Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

7 lutego 2012

Koronkowe rękawiczki. \ Opera Gloves.

Eleganckie rękawiczki są zdecydowanie moim ulubionym dodatkiem do wyjściowych strojów. Mam już małą kolekcję takich rękawiczek ale do niedawna brakowało w niej koronkowych sięgających aż za łokieć. Długo nie mogłam znaleźć nic odpowiedniego, aż z pomocą przyszła mi Ko-moda. Rękawiczki są piękne, delikatne i jednocześnie bardzo solidnie i pieczołowicie wykonane. Idealne na wieczorne wyjście do teatru :) 
Opera gloves are my favorites accessories. I own quite a few elegant gloves but until now I didn’t have full-length lace gloves. They are fancy and elegant, perfect for an evening in a theater :)
 
 
Fryzura to zasługa mojego nowego nabytku – termoloków, którymi jestem wprost zachwycona. Dość długo zwlekałam z ich kupnem, ale przekonały mnie pochlebne recenzje na blogach oraz Pin Up Candy, która wyczarowała mi swoimi termolokami cudowną fryzurę podczas naszej sesji w Poznaniu. Są bardzo proste w obsłudze (a ja mam naprawdę dwie lewe ręce, jeśli chodzi o układanie włosów) i efekt jest rewelacyjny.
I did my hair with my new fast curls and I’m very happy with the results. They are easy to use and the result is spectacular. I’m glad I finally decided to buy it.

Rękawiczki - Ko-Moda Pracownia Rękawiczek Artystycznych (ART Petela),
Sukienka - Pretty Girl,
Korale, opaska - nn.

16 komentarzy:

  1. według najlepszych przedwojennych wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, świetnie pasują do sukienki. O termolokach nie będę nic pisać, wyglądasz po prostu rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. w tych rękawiczkach wyglądasz mega sexy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, miło mi czytać takie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. You are a vision of loveliness, Lady in Black. Your gloves are perfect for a night at the theater and the romantic interlude that follows.

    OdpowiedzUsuń
  6. ojjjojjoj ;] jak ładnie xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Te rękawiczki są śliczne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Rękawiczki naprawdę piękne!
    Jestem tu pierwszy raz i bardzo podoba mi się pomysł na bloga, zdjęcia - wszystko jest dopracowane :)

    pozdrowienia
    www.dmod.pl
    www.facebook.com/DemodeOlgaPokrywka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie dopasowane do sukienki :-) A sukienka rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rękawiczki. Idealnie się komponują z sukienką :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...