Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

20 lutego 2012

Summertime.


Wczorajsza sesja zdjęciowa, w trakcie której wcieliłam się w Królową Śniegu, sprawiła, że przemarzłam do szpiku kości. Ratuje mnie tylko gorąca czekolada i herbata z cytryną pite hektolitrami. Z rozrzewnieniem wspominam gorące letnie słońce. Dlatego, aby siebie i was nieco ogrzać (choć tylko wspomnieniami), z zakurzonych czeluści twardego dysku wydobyłam nadmorską sesję zdjęciową. Zdjęcia powstały podczas zeszłorocznych wakacji nad morzem w pobliżu Ustki. Razem z fotografem staraliśmy się uniknąć efektu typowych, nieco kiczowatych, nadmorskich widoczków i fotek z wakacji. Zobaczcie, czy nam to się udało.
Yesterday I took part in winter photo shoot and I had an opportunity to act a Snow Queen. Unfortunately I’ve frozen to the bones and now I’m pampering myself with hot chocolate and lemon tea. Because I need worming up (and I suppose you may need it as well) I decided to share photos from my summer photo session. These photos were made in August on the seashore of the Baltic Sea.  
 
 
Photos by Karol Kątnik.

Gorset - Restyle,
Spódnica - sh,
Top - Orsay.

17 komentarzy:

  1. Pięknie i nostalgicznie :)
    Też już mi się chce lata!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia, ahh.. jak ja tęsknie za ciepłym letnim słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fota łańcuchowa bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. They're wonderful shots, Lady in Black, and your look is beyond gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia są cudowne! najbardziej podoba mi się czwarte i to ostatnie jest pięęękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Subtelnie, pięknie i romantycznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyżby to było Poddąbie? Chyba poznaję ten pieniek na klifie. Jeśli tak, to spędzałyśmy wakacje w tym samym pięknym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, miejsce jest przepiękne. Choć ja przyjechałam tam tylko na sesję a urlop spędzałam w innym miejscu :)

      Usuń
  8. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  9. D;a mnie bomba, zdjęcia 1, 3, 5 i 6 są zjawiskowe! Dlaczego tak długo je ukrywałaś? :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcie na wydmie przepiękne, w ogóle cała sesja bardzo romantyczna i lekka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sceneria, zwłaszcza zdjęcie w lesie sprawiło, że też zatęskniłam do ciepła :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...