Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

10 lutego 2012

WOMEN Alternative & Me.

Women Alternative to nowy alternatywny magazyn tworzony głównie przez kobiety i o kobietach. Jednak jeśli szukacie poradnika domowego skrzyżowanego z kolorowym magazynem dla grzecznych dziewczynek to zdecydowanie źle trafiliście. WA to wydawnictwo o kobietach znacznie odbiegających swym wizerunkiem od lansowanych i wszechobecnych w mediach wzorców, mających nietuzinkowe zainteresowania - słowem kobietach alternatywnych. 
Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej odsyłam do pierwszego numer magazynu. Dodam tylko, że mam przyjemność współpracować z WA i polecam artykuł mojego autorstwa o wielkiej ikonie kina, boskiej Marlenie Dietrich.
Women Alternative - new magazine for all alternative style of life lovers. It is created mostly by women and about women. I also want to recommend to you an article about great Marlene Dietrich written by me. Unfortunately this edition is only in Polish but still there are some nice photos worth seeing.

link: Women Alternative

6 komentarzy:

  1. nie słyszałam o tej gazetce ;D
    zapraszam do mnie na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo obiecująco! Chętnie zajrzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. I am a big fan of Gil Elvgren, Russ Meyer... and of The Lady in Black! Have a great weekend, dear friend!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, mam ochotę na więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. :-), czyli skojarzenia mamy podobne: dla kobiet i o kobietach :-) gratuluje artykułu!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...